Vele kleine stapjes maken uiteindelijk 1 grote stap!! Fijn om te lezen dat er een beetje vooruitgang in zit.
wat een goede updates vandaag he meiden, maar heeft iemand het laatste bericht gelezen. volgens mij is het niet van famillie maar ik vind het bericht wel een beetje eng! maar goed dat kan ook interpetatie zijn hoor.
Ja, ik las het ook en dacht dat er misschien een wat minder leuke update was geweest van Ilona. Maar dat was dus niet zo. Misschien bedoelt ze er verder niks mee.
inderdaad ik schrok ook van het laatste berichtje op hyves, maar het is maar net hoe je het interpeteert .....
Ik heb gekeken op Hyves maar zie helemaal geen rare update ofzo... Misschien al weggehaald dan? Wat stond er dan meiden?
denk dat dat bedoeld word ja maar je kan het op 2 manieren zien 1 van dan gaat ze vooruit of 1 ze heeft een terug slag gehad
Na eerdere postieve berichten schrok ik na het lezen van het commentaar. Ik keek op het profiel van deze mevrouw en schrok van haar WWW. Er staat dat Romy het nu harder dan ooit nodig heeft :x Ik heb voor de zekerheid snel maar weer een kaarsje opgestoken en ben weer heel hard aan het duimen! Ik hoop zo dat de stijgende lijn doorzet en er niets gebeurd is! En het een voor buitenstaanders minder handig geformuleerd bericht is, met als goede bedoeling om iedereen extra voor Romy te laten duimen en bidden. Lieve Romy, Je bent zo'n kleine bikkel, je levert zo'n gevecht. Geef alsjeblieft niet op en vecht door! Het leven is veel te mooi en je ouders, zusje en familie hebben je zo nodig! Wij denken aan je en blijven kaarsjes opsteken, bidden en duimen voor je! Veel liefs van Hamtaro
Hee meiden, schrik ook van dit bericht, heb een reactie gegeven op haar hyves. Hoop dat ik iets hoor! Groetjes jopa1000
Hopelijk is de ECMO teruggezet en moeten we duimen omdat ze nou weer meer moet laten zien wat ze kan? In elk geval ga ik weer een kaarsje branden..