Oh nee geen goede berichten... wat een vreselijke lijdensweg voor Romy en haar ouders en naasten.. Wat is de wereld toch een vreselijk plek soms.. * ik duim ook voor een kerstwonder dit jaar !! *
bah wat een rotnieuws, ik hoop dat dit kleine meisje de kracht weer vind om terug te krabbelen en hoop dat dit alles geen nadelige gevolgen voor dr heeft.
Jopa, bedankt voor het pb-tje met de update! Wat vreselijk dat er weer zo'n tegenslag moet zijn.. Romy vecht!!
Meiden, bedankt voor jullie begrip. Meiden die de laatste update nog niet hebben gehad, stuur mij een pb. Zal mijn best doen om ze vanavond nog te beantwoorden..... Liefs jopa1000
lees nu ook een andere hyves dat ze slecht ligt Kom op meissie je kan het!! Ik kan het niet vaak gneoeg zeggen
Heb je mijn pb ontvangen? internet doet hier vandaag echt *%^^$$. Weet niet of het berichtje goed is aangekomen vandaar. Jeetje wat ik al beetje lees hier ziet het er dus erg slecht uit begrijp ik Lieve Romy kom op meid! * duim duim *
Ik krijg het helemaal koud na het lezen van de update, tranen in m'n ogen, want wat is dit oneerlijk... M'n kaarsje voor Romy brandt hier naast me op tafel. Lief, lief meisje, ik hoop zó dat je bij papa en mama zult blijven! Vecht lieve schat! Je kunt het! (Bedankt voor de update jopa!)
Ook hier gaan de kaarsjes weer aan... Wat een ontzettend onmenselijke lijdensweg is dit. Romy, wij wensen jou en je familie alle kracht die nodig is in deze vreselijke tijd. Jullie zijn in onze gedachten.
Oh nee.... ik lees weer nare berichten... Pfff ik ken haar niet maar zit gewoon te huilen hier... Oh meisje vecht vecht vecht vecht vecht. Alsjeblieft geef niet op!!!
Een terug val, een super vervelend bericht. Dit kan toch niet waar zijn..... Kom op Romy, je bent sterk je kunt het... We duimen voor je... Een hele dikke knuffel en heel veel liefs en sterkte
Jopa ik heb je op een pbtje gestuurd. Romy ik hoop dat mijn wens voor jouw mag uitkomen En dat is dat alle engelen op aarde jouw beschermengeltjes zullen zijn die je de kracht en de moed zullen geven om weer terug vollop in het leven te komen staan
meiden, doe mijn best alle pb's te beantwoorden, ben ik je vergeten, wil je me dan nog een pb sturen? zie soms door de bomen het bos niet meer..... liefs jopa