Wat heftig zeg.... Zou ik ook een update mogen? Wat een mooie poster....oh wat hoop ik dat het allemaal goedkomt met lieve romy......
Dank je. Wat een verschrikking. Arme familie die steeds heen en weer worden geslingert tussen hoop en vrees. Mijn gedachten zijn bij hun.
Zou ook wel pb willen volg het ook al een tijdje. Lieve romy vechten meisje. Sterkte voor je papa en mama en zusje. Je kunt het.
Jeetje, Ilona, wat een verhaal. Ik heb tranen in mijnogen en wilde je laten weten dat mijn gedachten bij jullie zijn. Ik hoop dat het tij voor Romy vannacht keert en dat jullie haar nog heel lang bij jullie mogen houden. Heel veel sterkte!
Ik heb mijn best gedaan een ieder van de update te voorzien nadat Jopa is gaan slapen. Ik ga nu ook mijn bed opzoeken. Er zijn nu veel mensen met de laatste update dus dat moet wel goedkomen... Lieve Romy en familie... Ik weet gewoon niet meer wat ik moet zeggen. Geef niet op, blijf vechten!!! En we bidden voor een goede nacht met hopelijk morgen een betere update!
Bedankt voor de pbtjes. Pff wat een ellende voor die fam zeg pff. Was te laat voor die kaart maar mijn hart gaat mee met die kaart.
Lieve Romy en familie, Ik heb vanavond een kaarsje gebrand voor jullie. Uit de reacties begrijp ik dat het helemaal niet goed gaat, wat hoop ik op een engeltje op Romy haar schouder die haar de kracht geeft om weer beter te worden. Mijn gedachten zijn bij jullie.. XX
ik lees ook al van in begin mee brand elke dag een kaarsje en bid dat alles goed komt ! kan iemand me de update pben ?? reacties baren me zorgen
heb de udate ontvangen ! jemig wat vreselijk !! ik blijf bidden, hopen, duimen en kaarsjes branden ! vecht kleine romy !! zo oneerlijk en verdrietig