Meiden bedankt voor de pb's Lieve Romy ik denk elke dag aan je. Hoop zo dat deze slechte dagen snel voorbij zullen gaan. En jullie weer met een gezond, gelukkig gezinnetje thuis zitten. Vecht door lieverd!
Bedankt voor de update Luuus, helemaal omdat het al zo laat is. Wat verschrikkelijk zeg, arm meisje! Tja, ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Dit is zelfs de eerste keer dat ik een berichtje plaats in dit topic terwijl ik wel vaak lees. Lieve Ilona en familie/vrienden; ik wens jullie heel veel sterkte, kracht en vooral heel veel liefs en geluk toe! Mijn waardering voor iedereen op dit forum die zo aan het duimen is en meeleeft is groot. Ik zit vaak op dit forum maar had er nooit echt bij stil gestaan wat een steun we elkaar kunnen geven! Het geeft mij een goed gevoel dat we met zo'n leuke groep zijn.
Hoi, ik was aan het meelezen op dit topic, maar kon de laatste tijd niet veel op internet. Ik begrijp nu dat het niet goed gaat met Romy. Kan iemand mij misschien ook een pb sturen? In the meantime: ik denk aan je en hoop met heel m'n hart dat je de nacht goed doorkomt. Heel veel sterkte aan de ouders en familie van Romy.
Heb even wat reactie's teruggezocht jeetje wat ontzettend heftig Ik wil jullie heel veel sterkte & kracht toewensen en lieve Romy doe je best en vecht als een leeuwin voor je leven want je kunt het!
Ik hoop dat het gelukt is met versturen van de pb's. Ga nu slapen, maar dacht kijk nog even hoe het gaat. Of er nieuws was.
huh.. las dit topic vaker toen het pas geopend was... maar dit.. lieve romy. hou vol meid. mag ik ook pb..
Ik zag dat er een update was van Ilona zelf, daarom plaats ik hem hier voor degene die nog geen pb hadden ontvangen. Lieve allemaal, Vandaag om 12:00 uur is Romy van de Ecmo afgegaan. Voorzichtig deden we een vreugdedansje, dit was een grote stap vooruit. Ons meisje kon het zelf weer. KON Om 15:00 uur was Romy terug op de IC. en om 16:00 uur ging het finaal mis. Haar saturatie en bloeddruk ging in een razendsnel tempo achteruit. Ik zat er bij en voelde de paniek van de behandeld artsen. Dat het fout was hoefde ze me daarom niet te vertellen. Romy werd opnieuw gereanimeerd en met de hand en hoge drukken beademd. Ze had een hartstilstand. Romy moest met spoed terug aan de Ecmo, en de kans van slagen was 5% Maar ze heeft zich er weer doorheen gevochten, al is ze nog steeds in levensgevaar en geven de artsen haar hier eigenlijk geen kansen meer. Vanavond zijn wij weer een beetje van binnen gestorven, dit is onmenselijk. In 2 weken tijd 3x afscheid nemen van je kind. Ik ben bang en radeloos....we zijn op maar moeten door. Liefs, Ilona vandaag, 01:32
er is 18 min geleden een nieuwe update gekomen op hyves. Voor de.mensen die de updates bijhouden.. lieve romy.. je bewijst telkens weer dat je vecht voor je leven.. hou vol hou vol.. je kunt het.. er is nog zoveel moois voor jou om te zien op aarde.. blijf de kracht vinden om te vechten..