Spoedvraag ! dochter per direct over laten plaatsen naar ander ziekenhuis

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Ilona23, 7 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    O wat heftig zeg dit. Echt onmenselijk als ouder om dit zo mee te moeten maken. Ilona en boy heeel veel sterkte en een dikke digitale knuffel

2. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Oh wat heftig zeg!! Kom op meissie je kan het!!
    Ilona en boy sterkte!! Ik blijf duimen dat het goedkomt met jullie meid..

3. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Ik heb gisteravond een PB gekregen en lees nu met de update van Ilona zelf. Stil, sprakeloos :( Ik vind het zó erg. Lieve Romy je bent zo sterk en zo dapper! Kom op meisje!

Ilona en familie: ontzettend veel sterkte en liefs.

Wat ik mij wel afvraag: weten ze al wat Romy precies heeft?

4. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Lezen van dit topic doe ik al een tijdje. Een berichtje sturen vind ik heel erg moeilijk en ik weet niet zo goed wat ik kan zeggen tegen jullie. Maar na het lezen van de allerlaatste update krijg ik weer tranen in mijn ogen.
    Hoeveel kan een moeder- en vaderhart hebben, om je kindje 3 keer te zien gaan en dan ook weer heel erg hard zien vechten en de wil te hebben om toch te willen leven.

Lieve Romy, je kunt het meisje al is je toekomst nu nog onzeker papa en mama en je zusje willen heel erg graag dat je blijft op deze aarde. Vecht daarom maar hard door!

Liefs schildje

5. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Vechtertje, de hemel heeft al genoeg sterretjes die waken over de mensen, blijf vechten en word er nog niet een van hen,want het is nog lange niet jouw tijd!

Ilona en man,geef de moed niet op, nu niet, nooit niet.
    Blijf dicht bij haar staan en geef al jullie krachten die jullie nog hebben
    ze zal deze voelen en door blijven vechten omdat ze weet dat ze nog niet mag gaan en er genoeg mensen zijn die van haar houden!
    Heel veel kracht en sterkte!

6. droppi

droppi Actief lid

20 sep 2009
    141
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ongelooflijk hoeveel dit meisje moet doorstaan, gewoon zo erg! Arme Romy en je mama en papa hoeveel kun je meemaken...
    Ik bid voor jullie

7. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    net wakker en meteen even kijken, de rest moet maar even wachten...
    had gehoopt op nieuws... maar nog niets.

Lieve romy.... hoop dat je nog het knokken bent en dit vooral ook niet opgeeft. De hemel is nog geen plek voor jou, je papa, mama en zusje hebben je nodig!!!!!

8. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Wauw is mooi geworden Johannal!

9. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36

OMG heftig hoor.:(:(:(

10. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Pffff wat een bericht van Ilona, dit is toch ondraaglijk :(

Lieve Romy, je papa en mama hebben je nodig en willen je op zien groeien. Je hebt al bewezen een vechtertje te zijn, vecht voor je leven meisje, kom hier uit!

*tranen in mijn ogen*

11. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    Vreselijk net alles doorgelezen wil jullie heel veel sterkte wensen.... Romy houd vol!!!!dikke knuffel

12. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Poeh hoe moeilijk moet het als ouders zijn om te weten dat de artsen het somber in zien:( Daar moet je toch niet aan denken..

Maar we blijven positief.. Ze heeft al een aantal keer laten zien wat voor vechtertje ze is.. Kom op meisje.. Vecht..

13. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    Trane springen in mijn ogen als het bercihtej elees, lieve Romy, hou vol !
    Heel veel sterkte !!

14. adi

adi Niet meer actief

Die een na laatste zin van Ilona... :(

Lieve Ilona, wat jij nu meemaakt is niet met woorden te beschrijven... Je angst, je wanhoop, je durft niet eens meer te hopen...

Ik wens met heel mijn hart een wonder...

15. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier zijn geen woorden voor, de tranen rollen over mijn wangen.

Lieve Ilona en Boy, ik wens jullie alle kracht toe. Mijn gedachten zijn constant bij jullie en jullie prinses.

Lieve Romy, Laat de artsen versteld staan en vecht! De wereld wil nog zo graag van je genieten.

16. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Oh lieve Ilona, wat een verschrikkelijk nieuws, het leek allemaal zo goed te gaan. Wat moet jullie meisje toch allemaal doorstaan, niet te geloven, zoveel tegenslagen......Ik blijf aan jullie denken! Duimen dat het nu alleen nog maar berg opwaarts zal gaan! Heel veel sterkte.

Ps: dames, staat er iets in die pb's wat ik hier niet kan lezen, in dat geval het ik ook graag pb!

Johannal: had geen idee wat ik me bij die poster moest voorstellen, maar hij is prachtig; laten we hopen dat het helpt!!!!

17. mimi83

mimi83 Niet meer actief

lieve ilona, boy en familie, wat moeten jullie allemaal doorstaan..sterkte..

Romy, meiske je bent zo sterkt doe het kunstje nog 1 x en sterk weer wat aan. alsjeblieft..

18. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Net wakker en gelijk even kijken.

Mijn hart doet zo'n zeer als ik eraan denk wat jullie moeten doormaken. Wat onmenselijk. Die moet niet mogen. Kom op kleine Romy, niemand kan je missen. Laat er alsjebliet een wonder gebeuren. Als ik zo beneden ben steek ik gelijk je kaarsje weer aam..

19. Triskele

Triskele Niet meer actief

wat een vreselijk nieuws het ging zo goed!! klinkt mij alsof ze en beetje te snel wilde gaan terwijl ze wel even had kunnen bijkomen...

Ik wens jullie veel kracht en mijn gedachten zijn bij jullie!

20. mcm78

mcm78 Bekend lid

6 mei 2011
    852
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ik zag dit topic gisteren...geen woorden voor... Ilona en familie: ik wens jullie heel veel kracht en sterkte.
    Romy: houd vol meis!!

Deel Deze Pagina