Spoedvraag ! dochter per direct over laten plaatsen naar ander ziekenhuis

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Ilona23, 7 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Ik wil ook wel graag pb als t kan

2. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Dat kleine lijfje heeft in zo'n korte tijd al zoveel te verduren gehad. En dan deze laatste update weer. Zo verschrikkelijk verdrietig.
    In gedachte bij jullie...

3. marilouise

marilouise Niet meer actief

ik zou ook graag pb willen

4. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Dit is zo onmenselijk wat Ilona en Boy moeten doorstaan:(.
    Ik hoop dat Romy goed de nacht is doorgekomen.

5. xxNienkexx

xxNienkexx Actief lid

6 apr 2011
    256
    0
    0
    Wat verschrikkelijk dit allemaal!
    Zou ik ook een pb mogen?

6. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Vreselijk, hoeveel moet dit arme kleine meisje en haar ouders nog verduren? lieve romy vecht meisje, vecht je kan het!

(even offtopic weet iemand misschien hoe je een tekst kan aanpassen op de site van de kaarsjes branden? ik had alleen nog maar gelezen dat er goed nieuws was dus ik heb me kaarsje gebrand met "wat fijn dat er eindelijk goed nieuws is" maar er is helemaal geen goed nieuws, juist slecht. Ik voel me knap rot dat ik dit bij me kaarsje heb gezet en hoop eigenlijk dat het veranderd kan worden maar ik weet niet hoe????)

7. Marjannn

Marjannn Bekend lid

31 dec 2008
    500
    0
    0
    (Sport)masseur
    Die pb's zijn niet meer nodig hoor, stond hetzelfde in als de nieuwste update van ilon. Alleen kwam de update in de pb niet van Ilona zelf, vandaar dat het bericht via pb ging.
    Shania Naomi, ik kan je niet helpen helaas. :(

8. jopa1000

jopa1000 Niet meer actief

Lieve meiden, aangezien Ilona nu ook zelf een update heeft geplaatst, plaats ik mijn update nu ook online:
    ------------------------------------------------------------------
    Hoi, bericht 1:

Hoi Jopa1000,

Romy is vandaag van de ECMO gehaald en terug aan de beademing, sinds ze weer terug op de ic lag zakte ze steeds verder weg, ze hebben haar weer 1 uur geranimeerd en hebben toch besloten om te proberen haar terug aan de ECMO te krijgen, als ze dit niet zouden doen zou ze deze avond niet halen........
    Heb Ilona gesproken toen ze Romy weer naar de ok brachten, zolas je voor kunt stellen erg emotioneel, ik heb haar beloofd dat we allemaal mee duimen en kaarsjes hebben branden, het enige wat we helaas kunnen doen, ben vrijdagavond nog bij Romy geweest en ze vecht en vecht en vecht, tranen rollen ook over mijn wangen nu hoe oneerlijk dit is!!!!!

Liefs Margo

Bericht 2:

Heb net Boy gesproken, operatie is gelukt alleen is nu haar hart ook nog over genomen......................zo erg als nu is het nog niet geweest........gvd zo oneerlijk

-------------------------
    Echt heel heftig dit! Ilona heeft zelf ook nog een update geplaatst.

Jopa1000

9. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    hopelijk heeft ze de nacht gehaald:(

10. jopa1000

jopa1000 Niet meer actief

Meiden, hebben jullie ook zo slecht geslapen?
    Pfff wat een nacht, heb alle uren van de klok gezien.

Mooi idee van de avatar.

Kom op Romy, vecht!

Liefs jopa

11. Marjannn

Marjannn Bekend lid

31 dec 2008
    500
    0
    0
    (Sport)masseur
    Ik kan het inderdaad ook niet loslaten, jopa1000. Echt niet voor te stellen hoe Ilona en Boy zich moeten voelen...

12. Bibiche79

Bibiche79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.364
    0
    0
    Jeetje :( geen woorden voor

13. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Ooh wat heftig dit.. :(
    Las gister nog wat hoopgevend nieuws , en nu dit..

Mijn jongste is van de zelfde leeftijd... Het idee........

Ilona , Boy en alle naasten heel veel sterkte!

14. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Wat verschrikkelijk... 3x afscheid te moeten nemen van je kind....

lieve Romy: Elke keer laat je iedereen versteld staan van je vechtlust! Hou vol!! Je komt er niet voor niets iedere keer weer bovenop!
    Ilona en fam: zoveel sterkte... ik heb er geen woorden voor hoe jullie je overeind houden in deze k%$#@t tijd.....

15. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Dit is meer dan onmenselijk! Waarom?!?!?! Geef niet op lieve Romy, vecht als je nog kan...
    Lieve Ilona en Boy, vanaf de andere kant van de wereld in gedachten bij jullie...blijf sterk.

16. ylvi

ylvi Actief lid

9 dec 2011
    298
    0
    16
    Gisteravond las ik voor het eerst het verhaal over Romy, wat verschrikkelijk!
    Het heeft mij niet meer los gelaten en vanochtend wilde ik gelijk weten hoe het met dit kleine meisje ging..
    Ik hoop met heel mijn hart dat ze het gaat redden en dat ze samen met haar ouders nog een prachtige toekomst heeft.
    Lieve, lieve Romy en ouders en zusje, heel veel sterkte, er zijn zoveel mensen die met jullie meeleven, ik hoop dat dat jullie kracht geeft.
    Vecht meisje......je kan het!

17. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Pffff werd vannacht wakker en moest aan Romy denken. Ik hoop zo dat ze de nacht goed is doorgekomen!
    Ik zit nu op mijn werk maar wilde even kijkenof er een update is.... ik ga weer even door maar kom vandaag weer terug (denk wel 20 x hahaha)

18. adi

adi Niet meer actief

Ik ben op een of andere manier zo bang...

Elke keer als hier iemand meer dan 2 regels schrijft staat mijn hart even stil...

19. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Was al bang dat ik de enige was.. Het idee dat er een meisje van maar iets ouder als Lenn er zo slecht aan toe is zo'n raar idee.. En helemaal als je bedenkt dat het misschien voorkomen had kunnen worden als er direct naar Ilona was geluisterd (oke, helemaal zeker weten doe je dit niet natuurlijk).. Hoe machteloos moet je je voelen als er niemand naar je wil luisteren terwijl je moedergevoel overduidelijk zegt dat er iets mis is.. Vreselijk..

20. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Pff wat heftig zeg :(. Weet ook even niet wat ik moet typen nu :(. Heel veel sterkte en kracht voor iedereen!

Deel Deze Pagina