Pff ik weet niet wat ik lees, gisteren ging het een stapje vooruit en nou zo'n mega stap achteruit. Sterkte.
lieve familie van romy lieve romy vecht voor je papa en je mama wat een nare berichten dacht na gisteren de update oke ze krabbelt erweer boven op en nu weer zo n naar berichtje van haar wat is dit onmenselijk om mee te maken voor de ouders hoeveel kan een mens hebben 3x afscheid nemen van je kindje is toch onmenselijk lieve romy hopenlijk ben je de nacht goed doorgekomen hier brand iedere dag een kaarsje voor jou en denk de hele dag en jou en kom hier ieder uur zeker kijken als er goed nieuws is of een update ik wens de familie heel veel sterkte en kracht toe
Ook hier gaat er weer een kaarsje aan!! Lieve Romy en ouders,zusje en familie heel veel sterkte en kracht toegewenst!
Ik sta er dus mee op en ik ga er mee naar bed. Ik log hier in, talloze keren per dag en schiet meteen door naar dit topic. De rest boeit me niet zo momenteel. Ik heb geen woorden voor wat hier gebeurt en kan me amper voorstellen hoe de ouders zich moeten voelen. Het is zo ongekend afschuwelijk dit. Zelfs als ik 's nachts wakker word, dan kijk ik via het internet op mijn mobiel of er al iets veranderd is en telkens met de angst in mijn hart. Het enige wat we kunnen doen is blijven hopen, blijven bidden op een goede afloop. Maar god, wat is de angst enorm groot om telkens hier in te loggen.
Lieve kleine Romy, Wat schrik ik van de update van afgelopen nacht, ik hoop dat de nacht toch nog rustig is verlopen, blijf vechten klein meisje! Ilona en familie heel veel sterkte! we denken aan jullie meisje.
Ja hier ook geen beste nacht gehad, nu sliep ik sowieso al niet zo goed de laatste dagen, maar vannacht was het nog erger.... Romy beheerst momenteel mijn gedachten.... Lief meisje; hou vol, blijf vechten! Laat iedereen versteld staan en maak je papa en mama, zusje en alle andere naasten dolgelukkig... Ik hoop met heel mijn hart dat je uiteindelijk uit deze medische achtbaan ontsnapt en verder kunt met je nog veel te korte leventje!!
Ik heb ook liggen draaien vannacht en vanaf 5 uur ook niet meer geslapen. Durfde ook niet zo goed de pc te openen omdat ik bang was nieuws te lezen waar ik heel erg bang voor ben.
nee toch vorige keer zo'n mooie en fantastische update en nu ik blijf aan je denken romy! kom op meisje!
Wat een kracht en vechtlust heeft dit kleine meisje! Maar kreeg haar lichaampje maar de kracht om te doen wat het moet doen. Ik vind het zo vreselijk dat ze dit door moeten maken. Lieve Romy, je bent een vechtertje, hou vol meisje, er zijn zoveel mensen die jou nog lang niet willen missen!
Ik heb gister het forum niet kunnen volgen!! Maar begrijp, dat het weer niet goed gaat. Mag ik ook een PB?? ook al voel ik me heel lullig om er naar te moeten vragen. Maar het meisje speelt bij ons thuis ook door de gedachten. Vooral zo rond de feestdagen. Dan hebben wij hier een peuter die net zo oud is lekker rondlopen. Kom op Romy, wat een mooie poster.
Jeetje, ik heb gewoon geen woorden hiervoor. Ben gewoon sprakeloos en weet niet wat te zeggen. Vecht meisje vecht!
Ilona is nu online op hyves via de laptop ( kan je zien hoe ze online is ) Ik hoop zo dat ze goed nieuws er neer gaat zetten
Hopelijk hebben Romy, Ilona en Boy een rustige nacht gehad. Die 5% van die artsen blijft nu wel heel akelig door mijn hoofd spoken. Kom op Romy, laat die artsen een poepie ruiken, je kan het.
Die update is verwijderd ivm privacy!! Daar heb ik alle begrip voor als het niet zo goed gaan. Nou ik hoor het wel of iemand mij een PB wil sturen. Romy vecht meisje!! Er bestaan wonderen en jij bent er 1 van..
Hoop zo dat het allemaal een boze droom is en er heel, heel snel goed bericht is. Wat is het toch oneerlijk!
@Miekje; de laatste update vanaf Ilona haar hyves staat op pagina 184.... Dat is degene die ook op de eerder genoemde pagina stond, maar dat bericht is via, via gekomen en is, omdat Jopa niet wist of Ilona dat op prijs zou stellen, weggehaald.