Spoedvraag ! dochter per direct over laten plaatsen naar ander ziekenhuis

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Ilona23, 7 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Pff ik weet niet wat ik lees, gisteren ging het een stapje vooruit en nou zo'n mega stap achteruit. Sterkte.:(

2. cynt1985

cynt1985 Bekend lid

8 jul 2008
    719
    0
    0
    lieve familie van romy

lieve romy vecht voor je papa en je mama wat een nare berichten dacht na gisteren de update oke ze krabbelt erweer boven op en nu weer zo n naar berichtje van haar wat is dit onmenselijk om mee te maken voor de ouders hoeveel kan een mens hebben 3x afscheid nemen van je kindje is toch onmenselijk lieve romy hopenlijk ben je de nacht goed doorgekomen hier brand iedere dag een kaarsje voor jou en denk de hele dag en jou en kom hier ieder uur zeker kijken als er goed nieuws is of een update

ik wens de familie heel veel sterkte en kracht toe

3. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ook hier gaat er weer een kaarsje aan!!

Lieve Romy en ouders,zusje en familie heel veel sterkte en kracht toegewenst!

4. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.822
    2.003
    113
    Ik sta er dus mee op en ik ga er mee naar bed. Ik log hier in, talloze keren per dag en schiet meteen door naar dit topic. De rest boeit me niet zo momenteel. Ik heb geen woorden voor wat hier gebeurt en kan me amper voorstellen hoe de ouders zich moeten voelen. Het is zo ongekend afschuwelijk dit. Zelfs als ik 's nachts wakker word, dan kijk ik via het internet op mijn mobiel of er al iets veranderd is en telkens met de angst in mijn hart.

Het enige wat we kunnen doen is blijven hopen, blijven bidden op een goede afloop. Maar god, wat is de angst enorm groot om telkens hier in te loggen.

5. MaaikeS

MaaikeS Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.516
    0
    0
    Zuid Beveland
    Lieve kleine Romy,

Wat schrik ik van de update van afgelopen nacht,
    ik hoop dat de nacht toch nog rustig is verlopen,
    blijf vechten klein meisje!

Ilona en familie heel veel sterkte! we denken aan jullie meisje.

6. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Ja hier ook geen beste nacht gehad, nu sliep ik sowieso al niet zo goed de laatste dagen, maar vannacht was het nog erger....
    Romy beheerst momenteel mijn gedachten....

Lief meisje; hou vol, blijf vechten! Laat iedereen versteld staan en maak je papa en mama, zusje en alle andere naasten dolgelukkig...
    Ik hoop met heel mijn hart dat je uiteindelijk uit deze medische achtbaan ontsnapt en verder kunt met je nog veel te korte leventje!!

7. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik heb ook liggen draaien vannacht en vanaf 5 uur ook niet meer geslapen.

Durfde ook niet zo goed de pc te openen omdat ik bang was nieuws te lezen waar ik heel erg bang voor ben.:)

8. pocahontass

pocahontass Niet meer actief

nee toch :( vorige keer zo'n mooie en fantastische update en nu :( ik blijf aan je denken romy! kom op meisje!

9. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Wat een kracht en vechtlust heeft dit kleine meisje! Maar kreeg haar lichaampje maar de kracht om te doen wat het moet doen. Ik vind het zo vreselijk dat ze dit door moeten maken. Lieve Romy, je bent een vechtertje, hou vol meisje, er zijn zoveel mensen die jou nog lang niet willen missen!

10. Choco

Choco Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.186
    0
    0
    Friesland
    Mijn gedachten zijn bij jullie! Niet te geloven wat jullie moeten doormaken.

11. woezelenpip1980

woezelenpip1980 Actief lid

10 okt 2011
    354
    0
    0
    wat een vreselijke update weer..
    Romy zet het op meisje je bent zo super sterk ..

12. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    Ik heb gister het forum niet kunnen volgen!! Maar begrijp, dat het weer niet goed gaat. Mag ik ook een PB??
    ook al voel ik me heel lullig om er naar te moeten vragen. Maar het meisje speelt bij ons thuis ook door de gedachten. Vooral zo rond de feestdagen. Dan hebben wij hier een peuter die net zo oud is lekker rondlopen.

Kom op Romy, wat een mooie poster.

13. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Jeetje, ik heb gewoon geen woorden hiervoor. Ben gewoon sprakeloos en weet niet wat te zeggen.

Vecht meisje vecht!

14. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Pagina 62 staat de update voor diegene die het nog niet weten.

15. Rono

Rono Niet meer actief

Ilona is nu online op hyves via de laptop ( kan je zien hoe ze online is )

Ik hoop zo dat ze goed nieuws er neer gaat zetten

16. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Hopelijk hebben Romy, Ilona en Boy een rustige nacht gehad.

Die 5% van die artsen blijft nu wel heel akelig door mijn hoofd spoken.:(
    Kom op Romy, laat die artsen een poepie ruiken, je kan het.

17. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    Die update is verwijderd ivm privacy!! Daar heb ik alle begrip voor als het niet zo goed gaan. Nou ik hoor het wel of iemand mij een PB wil sturen.

Romy vecht meisje!! Er bestaan wonderen en jij bent er 1 van..

18. mamawendy

mamawendy Actief lid

22 apr 2006
    138
    1
    18
    hedel
    Hoop zo dat het allemaal een boze droom is en er heel, heel snel goed bericht is. Wat is het toch oneerlijk!

19. Jen27

Jen27 Niet meer actief

@Miekje; de laatste update vanaf Ilona haar hyves staat op pagina 184.... Dat is degene die ook op de eerder genoemde pagina stond, maar dat bericht is via, via gekomen en is, omdat Jopa niet wist of Ilona dat op prijs zou stellen, weggehaald.

20. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Heb de update naar voren gehaald..

Deel Deze Pagina