Kinderen hebben wel vaker de wereld versteld doen laten staan! ik hoop zo dat Romy dat ook doet! ze is al zo keihard aan het vechten! ze is zoo sterk! Ik hoop dat er een wonder geschied
En die van mij even weer naar voren... Lieve meiden, ik weet niet hoe het nu met Romy gaat. Hoop op goed nieuws van Ilona!
Wat een update las ik op haar hyves van vannacht zeg. Pff Wat hebben Ilona en man het moeilijk. Ze is zo'n vechter!!!
ik weet niet meer wat ik moet zeggen.......... nou ja de poster is mooi geworden. maar goed dat slaat ook nergens meer op nu.......
Wat een verdrietig nieuws weer. Net nu het iets beter leek te gaan. Hopelijk kan Romy ooit zelf de schitterende poster lezen.
Nou ik hoop inderdaad ook dat ze hem zelf kan zien en later ook lezen! Ik hoop ook dat Ilona & Boy er weer wat kracht uit kunnen halen.....wat zullen ze versleten zijn.....
Hierbij het plaatje van de poster: Misschien kan iemand anders uitleggen hoe je die als avater kunt aanmaken. Ik heb het via m'n harde schijf gedaan. Bekijk bijlage 207955 liefs jopa EDIT: plaatje downloaden naar je pc (rechtermuisknop opslaan als) Dan via gebruikersinstellingen naar je avatar gaan en daar het plaatje op je computer selecteren en uploaden knop kiezen.
Kan dat op meerdere manieren dan? Ik heb de poster opgeslagen op de pc en via gebruikersinstellingen als avatar geupload..
Ik heb gewoon de avatar van iemand anders opgeslagen, geopend in paint en dan opslaan als .jpeg bestand. Dan kan je hem zo uploaden...
Krijg er helemaal de kriebels van dat Ilona & Oma van Romy online zijn.... Zit continu te kijken of er al een bericht is van haar....