aan de andere kant als ze echt allebei online zijn en er is echt iets heel ergs nu dan zullen ze denk ik niet op hyves zitten. misschien om wat mensen een bericht te sturen over de laatste uren ofzo. ik houd gewoon veel moed! ( al wordt het steeds minder)
update van hyves lieve schat van oma wat er gisteren weer is gebeurt is met geen pen te beschrijven je had een hart stilstand de artsen hebben je weer terug gekregen.en daarbij ook nog een klaplong lieve schat geef niet op oma kan en wil je niet missen jij bent mijn kleine meid oma hou van jou maar dat weet je jij zij dan oma ik hou ook van jou lieverd geef al je kracht nog oma is kapot van verdriet.
lieve schat van oma wat er gisteren weer is gebeurt is met geen pen te beschrijven je had een hart stilstand de artsen hebben je weer terug gekregen.en daarbij ook nog een klaplong lieve schat geef niet op oma kan en wil je niet missen jij bent mijn kleine meid oma hou van jou maar dat weet je jij zij dan oma ik hou ook van jou lieverd geef al je kracht nog oma is kapot van verdriet.
lieve schat van oma wat er gisteren weer is gebeurt is met geen pen te beschrijven je had een hart stilstand de artsen hebben je weer terug gekregen.en daarbij ook nog een klaplong lieve schat geef niet op oma kan en wil je niet missen jij bent mijn kleine meid oma hou van jou maar dat weet je jij zij dan oma ik hou ook van jou lieverd geef al je kracht nog oma is kapot van verdriet.
Zit hier met tranen in m'n ogen en heb zo'n onbestemd gevoel.....heb zoveel mogelijk positieve gedachten uitgestraald maar nu.... moeilijk zeg!
Oh dubbel gepost......, maar goed; ook een klaplong dus! Hoeveel kan zo'n klein kinderlijfje nog verduren.....
Dit moet het diepste dal zijn! Vanaf nu alleen maar positieve berichten. Het is kerst, tijd voor wonderen!
ik zag al dat er heel veel geschreven was en durfde de pagina niet te openen en lees nu dat ze een hartstilstand en klaplong heeft... hoeveel kan zo'n klein meisje nog hebben? Dit is zo oneerlijk en onmenselijk! lieve Romy blijf vechten! je bent een kanjer!
idd Ik dacht ook als beide online zijn leeft ze vast nog! anders zit je niet op hyves! Ik heb al heel vaak gedacht dat ze het niet zou redden en iedere keer knokt ze zich zo keihard vooruit! Ik wil gewoon positief denken! al is t maar 1% kans die Romy heeft! zij is die 1ne procent! ze kan het.
Waat een vreselijke update weer zeg... Verdorie!!! Nu moet het goed gaan hoor! Romy kom op meid! Jouw strijd is nog niet gestreden! Kom snel terug!!!
O, ik krijg er helemaal een naar gevoel van in m'n maag. Wat een vreselijke strijd moet deze kleine meid leveren... oneerlijk en niet te bevatten. pff