bloed en pus uit me navel

Discussie in 'De lounge' gestart door jenn88, 14 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jenn88

jenn88 Niet meer actief

Heey meiden,

Ik had begin van de week een topic gestart dat ik pijn in me navel had, heb van alles geprobeerd maar niks werkte. Nu is het begonnen te bloeden en er komt pus uit ( pus ruikt niet) het is ook opgezwollen. Ik begrijp er niks van.En net heb ik dr nachtdienst gebeld voor advies wat ik het beste kan doen, kreeg alleen te horen dat dr nachtdienst hier niet voor was bedoeld en dat ik morgen maar mijn eigen huisarts moet bellen. Ik heb er nu maar een gaasje in gestopt om het bloeden te stelpen. Maar wat moet ik hier nu mee. Iemand enig idee wat het kan zijn. Ik ga morgenochtend iig wel gelijk de hiisarts bellen want dat dit niet hoort is duidelijk.

2. knap

knap Niet meer actief

Lastige als je de hap al gebeld heb.

Denk dat je daar een ontsteking of iets hebt. Morgen idd dan snel naar je eigen ha.
    Ontsmetten denk met een ontsmettingsmiddel en goed schoonhouden. Als het bloeden niet stopt toch weer de hap bellen. Voor verdere advies. Daar zijn ze wel voor. Vind ik.:)

3. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Ik zou het inderdaad goed schoon houden en even in de gaten houden of het bloeden stopt. Verder navel afdekken met een gaasje. Schoonmaken met gekookt water.

Vermoed een ontsteking..

4. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    afdekken en proberen schoon te houden. Heb het ook weleens gehad en was na 2dagen over. Heb er gaasje ingehouden en steeds verwisselt. Ben er niet voor naar de ha geweest.

5. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.169
    4.321
    113
    Aangezien mijn zoontje een hele vervelende tik heeft van aan zijn navel zitten pulken ben ik een keer naar de huisarts hiermee geweest want zijn navel ziet er niet uit daardoor. Maar ze zei bij o.a. Pus dat het da ontstoken is en dat ze dan evt een antibiotica-zalf kon geven. Dus ik moest opletten wanneer het ontstoken zou zijn en dan weer terug komen.

6. jenn88

jenn88 Niet meer actief

Ik heb het gisteravond gespoeld met water en biotex en het voelt gelukkig al wat beter aan. De ergste druk is nu gelukkig weg.;) bedankt voor het advies dames.

Deel Deze Pagina