Spoedvraag gaarne snel reactie

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Fleur1, 25 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Gisteren hebben ze nog gevoeld naar ontsluiting en van 2 waren het er geworden. de vk makte zich geen zorgen want hun tellen vanaf vrijdag dus in hun ogen ben ik 36 weken.
    Maar nu heb ik al een uur van die verschikkelijk steken door me zij heen en ben ik giga moe. de kleine beweegt wel its maar niet echt zoals normaal.
    hij is ook al helemaal ingedaald en de druk op me schaambeen en het lijkt wel of hij echt alleen maar tegengehouden word door me vliezen voelt alleen maar of er steeds meer spanning op komt.
    Is mijn bevalling begonnen? ik heb de vk al hee veel proberen te bellen maar er is geen verbinding de praktijk is ook onberijkbaar en de huisartsenpost zegt dat ze me niet kunnen helpen en ik de vk moet bellen.
    wie o wie kan me meer vertellen?

2. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Schrikken zeg!

Ik denk toch werkelijk als je nu 4 cm ontsluiting hebt dat je bevalling op gang is hoor!

Je zit al bijna op de helft meis!

Hoewel het voorkomt dat er mensen weken lang met 4 cm ontsluitng lopen...

Wat raar dat je geen verbinding krijgt met je vk zeg! Die moeten 24 pd bereikbaar zijn!

Blijven proberen en anders bel je gewoon naar het kraamzorg centrum waar je hebt aangemeld...of je gaat naar de EHBO in het ziekenhuis...

Wat een onzin dat de HA post niks kan doen!

Succes meiske!

3. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    als je je echt zorgen maakt zou ik nogmaals proberen te bellen en bij geen contact gewoon naar de HA teo gaan en zeggen dat je toch iets moet als je de VK niet kan bereiken.

wat slechts trouwens dat ze niet te bereiken is!

Anders ga je gewoon na het ziekenhuis, misschien kunnen ze ja daar verder helpen als je de situatie uitlegt.

suc6!

4. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Me vriend zit de hele tijd te bellen maar ze nemen niet op.
    Misschien is het wel heel druk maar ja als aan 1 stuk gebeld word dan neem je toch wel op lijkt mij. Nou ik hoop dat we snel antwoord krijgen als we om 1600 nog niks hebben gehoord dan gaan we gewoon naar de huisartsen post weiegeren die me dan gaan we naar de spoed. zit 10 meter verderop

5. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Goedzo!

Laat je niet wegsturen hoor meiske!

6. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    tsjee echt belachelijk dat de VK niet opneemt! Als je der te pakken krijgt zou ik er ZEKER iets van zeggen. suc6 ermee!

7. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Ik ben alleen zo bang dan is d kleine er een week tevroeg en mag hij niet meer naar huis. Hopelijk is het niks maar die spanning om me vliezen vind ik zo eng. Ben gewoon bang om naar de wc te gaan dat het dan ineens plons is.
    Me vriend ziet wit van de zenuwen haha en weet niet waar die het moet zoeken. De arme kloot.
    Heb me tas gelukkig al gepakt en we nemen de maxi xosie maar gewoon mee en maar hopen dat hij toch lekker mee naar huis mag.

Ze zullen me nu toch niet meer aan de weeenremmers leggen?

8. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    fleur heeeeeeeeeel veel sterkte alvast!
    laat je niet afschepen meid en hopelijk wordt je meteen opgenomen en mag je morgen van je kleintje gaan genieten!

dikke x

9. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    nee denk niet dat ze je aan de weeenremmers zullen leggen. Misschien mag je kleintje al wel mee naar huis, of misschien de volgende dag.

heb je wel het idee dat je echt weeen heb?

10. chantal25

chantal25 Actief lid

8 okt 2006
    238
    0
    0
    gelderland
    heel veel sterkte vandaag!

11. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    DE VK KOMT ERAAN als ze de net gebore baby heeft gecontoleerd het is een gekke huis ze zijn met zijn 5e bezig met bevallingen haha de arme meiden.
    Ze doet kijken of er meer ontsluiting is zoja moet ik naar het ziekenhuis en gaan ze kijken of het weeen zijn. ze was blij dat ik belde omdat ik bij de eerste 4 geen weeen heb gehad.

Ik weet niet of het weeen zijn het zijn hele flinke steken door me buik heen. wat gepaard gaat met 7 min tussendoor niks en dan 7 in alleen maar steken en ze doen ik super pijn.

12. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    GELUKKIG dat ze komt!

Nou meid ik denk dat je toch binnen nou en, hopelijk een korte tijd, je babytje in je armen mag sluiten.

Heel veel puf-suc6 vandaag!

13. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Goedzo dat ze komt!

En ook al hebben ze het heel druk ze moeten echt wel bereikbaar zijn hoor.

Geen idee of je aan de weeen remmers gaat, eerlijk gezegd lijkt het me van wel...36 weken is eigenlijk 2 te vroeg toch?

Maar aan de andere kant..je kindje geeft aan zelf klaar te zijn...

Om de 7 minuten lijken me geen weeen...maar toch ook weer wel want je ontsluit dussss

Meid ik hoop dat t zo makkelijk blijft gaan zeg!

Succes!

14. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Fleur: Fijn dat de VK komt! Enne... ik snap best wel dat ze het druk hebben maar niet bereikbaar zijn is niet goed. Stel je voor dat je al half aan t bevallen was ofzo? Sterkte en hou ons op de hoogte!

15. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Ik mag van de vk jullie nog snel op de hoogte stellen. haha.
    ze brengt ons nu naar het ziekenhuis me vriend valt steeds flauw haha de arme kloot. ze weet het niet zeker of het weeen zijn en wilt daarom even kijke. me ontsluiting is niet meer geworden.
    We kunnen niet naar het streekziekenhuis want de verloskamers en de kraamafdeling ligt helemaal vol.
    Heb ik weer hoor er kan ook nooit wat normaal gaan binnen dit huishouden.
    Ik spreek jullie snel weer of wel met een kindje om voor te stellen of nog met een dreumis in me buik.

O en ik moest van de vk iedereen succes wensen en ze gaat ook snel eens kijken op het forum

16. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    och germ je vriend, hihi hopelijk kan ie jou wel een beetje steunen tussen het flauw vallen door ;)

nou meid heeeeeeeeel veel suc6 en we horen snel van je he!

17. Heeeel veel succes meisje..!

18. patricia24

patricia24 Actief lid

27 jan 2006
    439
    0
    0
    hengelo overijssel
    heel veel succes fleur! en vriend natuurlijk!

patricia

19. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    :confused: wat spannend zeg! Heel veel succes (en sterkte voor je vriend :) ) Hopelijk ben je de volgende keer hier op het forum om een leuke boodschap achter te laten! :D

20. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Ik heb helaas met de laatste ook 2 weken met een paar centimeter ontsluiting gelopen, het voelt dan net alsof je wijdbeens met lopen :) Suc6!

Deel Deze Pagina