wat was ik bang

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door gerianne, 27 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gerianne

gerianne Niet meer actief

wat een nacht wat een nacht
    gisteravond vlak voor ik naar bed wou ging ik nog even voor de zoveelste keer naar het toilet en shit bloed bij het afvegen ik schrik mij helemaal het hoedje
    de hele nacht slecht geslapen tig keer naar de wc maar was weer bijna over het beetje bloedverlies
    is mijn man net naar zijn werk toe ga ik weer naar de wc en shit weer bloed en nu knal rood vers bloed
    heb ik weer kan het bijn mij nou nooit is normaal gaan
    ik vanochtend de verloskundige gebelt kon gelukkig an gelijk bij haar terecht voor een echo
    anders zou ik morgen naar het ziekenhuis gemoeten maar die hebben we nu afgezegt
    wat was ik blij toen ik mijn klein vruchtje een sprongetje zag maken op de echo en een hele goede hartaktie was er te zien
    ik heb even goed zitten te janken bij de verloskundige zoveel spanning kwam er los
    was namelijk eerst zwanger van een tweeling en 1 vruchtje was gestorven en hier heb ik dus al in deze zwangerschap een miskraam gehad
    ik zag het al helemaal mis gaan
    geluukig is alles oke moest dit even kwijt

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.268
    6.800
    113
    Schrikken zeg!

Ik kan me voorstellen dat je flink overstuur was. Het is ook niet niks om al eerder een ander vruchtje te verliezen.

Gelukkig is alles goed. Fijn dat je ook direct terrecht kon en dan er zo snel gehandeld is.

Vandaag verder maar even rustig aan doen. Verwen jezelf even. :p

3. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    Jeetje wat zal jij geschrokken zijn.
    Fijn dat je gelijk terecht kon.
    Geweldig dat alles goed is zeg! Hou dat beeld van je spartelende kindje lekker vast!

Succes

Deel Deze Pagina