wat een nacht wat een nacht gisteravond vlak voor ik naar bed wou ging ik nog even voor de zoveelste keer naar het toilet en shit bloed bij het afvegen ik schrik mij helemaal het hoedje de hele nacht slecht geslapen tig keer naar de wc maar was weer bijna over het beetje bloedverlies is mijn man net naar zijn werk toe ga ik weer naar de wc en shit weer bloed en nu knal rood vers bloed heb ik weer kan het bijn mij nou nooit is normaal gaan ik vanochtend de verloskundige gebelt kon gelukkig an gelijk bij haar terecht voor een echo anders zou ik morgen naar het ziekenhuis gemoeten maar die hebben we nu afgezegt wat was ik blij toen ik mijn klein vruchtje een sprongetje zag maken op de echo en een hele goede hartaktie was er te zien ik heb even goed zitten te janken bij de verloskundige zoveel spanning kwam er los was namelijk eerst zwanger van een tweeling en 1 vruchtje was gestorven en hier heb ik dus al in deze zwangerschap een miskraam gehad ik zag het al helemaal mis gaan geluukig is alles oke moest dit even kwijt
Schrikken zeg! Ik kan me voorstellen dat je flink overstuur was. Het is ook niet niks om al eerder een ander vruchtje te verliezen. Gelukkig is alles goed. Fijn dat je ook direct terrecht kon en dan er zo snel gehandeld is. Vandaag verder maar even rustig aan doen. Verwen jezelf even.
Jeetje wat zal jij geschrokken zijn. Fijn dat je gelijk terecht kon. Geweldig dat alles goed is zeg! Hou dat beeld van je spartelende kindje lekker vast! Succes