Ik ben alweer thuis mocht toch eerst naar het streek ziekenhuis en als de bevalling door zou zetten zou ik naar een ander ziekenhuis moeten. Het rommelt wel wat maar niet echte actieve weeen. De VK beld morgen ochtend hoe het gaat en hoe ik me voel. Ik heb een spuit gekregen voor de longentjes dacht dat je daarvoor aan het infuus moest. De kleine schatten ze op 7 pond en ligt er helemaal klaar voor. En of die steken weeen zijn? dat durven ze niet te zeggen. de vk is hier op het dorp bezig met een bevalling dus is ze er zo. Ze heeft wel 1000x sorry gezegd dat ze niet gelijk opnam. Dus tja wanneer komt ie
Joh wat een verhaal joh, wat spannend! Lang zal het vast niet meer duren, toch? En je vriend, is die inmiddels al een beetje op adem? (hhh, dat wordt nog wat als het echt losbarst...)
jee meid wat kan het dan raar lopen niet? en dat alemaal al zo vroeg bij 36 wk wens je vast veel sterkte bij je bevalling die er nu wel aan ziet t e komen!
Vriend leif ligt op bed bij te komen haha schaamt zich dood hij in een rolstoel het ziekenhuis in en ik ernaast lopen en zo naar de kraam haha. Hopelijk is dit een goede oefening voor hem en kan ie er beter tegen als het zometeen allemaal echt begind. Ja of ik heb gewoon al verder gelopen dan dat we dachten dat het allemaal al begind ik had de maand voor me men aar een halve dag een men dus wie weet rara wie heeft er gelijk en de grote vraag wanneer komt ie. Ben nu helemaal zenuwachtig voor de kleine EN MEIDEN BEDANKT VOOR JULLIE BERICHTJES PS ik hou jullie op de hoogte over het reile en zeilen over dit vermoeiende weekeind. hopelijk gaan we dit niet krijgen tot week 41+ ...
hahahaha! Ik zie het zo voor me...arme schatten...zowel jij als je vriend! Ik hoop dat dit idd niet heel erg lang gaat duren en dat manlief zich tijdens de echte bevalling sterker kan houden! Succes
jeetje wat spannend allemaal. en dat je al 4 cm hebt zonder het echt gevoeld te hebben! ben benieuwd of het doorzet? in elk geval heel veel succes!
Jeetje Fleur, Wat spannend allemaal zeg. Ik ben benieuwd of het allemaal door gaat zetten of dat je straks gewoon tot 40 plus loopt. Het menselijk lichaam kan soms raar reageren. Ik blijf het allemaal volgen. Veel succes Groetjes Audrey
Nou veel succes meid. wij horen het wel als je thuis bent met de kleine in je handen.. groetjes sweetcandie....
sjee spannend zeg.. haha, ik moest wel even lachen om je vriend en jouw reactie hoor.. De arme kloot. Ik zou maar zorgen voor een backupje voor het geval dat ie het niet trekt..
Nou succes Fleur in deze spannende dagen. Enne, houdt je vriend een beetje in de gaten anders heb je straks "twee"kinderen om voor te zorgen . Vind het eigenlijk wel schattig dat ie helemaal van slag is voor jou, toch . Silly
ben ikook erg nieuwsgierig naar........ wist trouwens nooit dat ze je met ontsluiting rond lieten lopen haha trouwens wel raar dat je het niet gemerkt hebt hoe zijn ze er achtr gekomen?....had je wwel last ofzo?
We hebben de hele nacht in het ziekenhuis gezeten tot vanmorgen een uur of 11. Had gewoon echt weeen en waren goed te zien. maar helaas om 800 kapte het er allemaal mee en me onsluiting was ook niet meer geworden. dus ja nu zitten we weer thuis.
Ik heb helemaal geen pijn meer voel ook helemaal niks meer. die keine voel ik lekker schoppen en doen dus die heeft zoiets van laat me nog maar lekker zitten
Gelukkig meis, Het is idd beter als het toch zo lang mogelijk blijft zitten...het zit daar best denk ik
jeetje wat een gedoe aan de ene kant denk ik laat nog maar lekker zitten maar voor jou moet dit toch niet te doen zijn? heel veel sterkte