Hey Mama's in spee, Ik ben vandaag uitgerekend en heb volgende week dinsdag een afspraak staan om gestript te worden als de bevalling niet vanzelf op gang komt. Heeft iemand hier ervaring mee? De VK zei gister dat he niet prettig is en pijn doet. Maar we zullen nog wel meer pijn gaan voelen de komende tijd... Ik hoop in ieder geval dat het niet nodig is en het lekker uit zichzelf gaat beginnen. Misschien toch nog maar eens de hielen gaan masseren en wat knuffelen met mijn man Ik ben benieuwd naar andermans verhalen... Liefs Blosh
Hoi, Morgen wordt ik gestript. Bij mijn eerste (dochtertje) werd ik ook gestript, 2x zelfs. Ik vond het helemaal niet zo´n pijn doen. Het is wel een vervelend gevoel, maar niet echt pijnlijk. Echte weeen doen veel meer zeer, dus kun je je daar op voorbereiden.
Gisteren was ik bij de VK en die zei dat ik het sowieso kan vragen omdat ze er niet echt moeilijk over doen. Maar heb gevoelsmatig toch liever dat het vanzelf begint. Weeën zullen inderdaad wel meer pijn doen!
Ik ben bij de 2e ook gestript. Mij deed het echt heel erg zeer en de bevalling heeft nog 4 dagen op zich laten wachten zonder echt gerommel tussendoor dus het had niks uigehaald. Bij de 3e zwangerschap wilde ze strippen maar dit ging helaas niet. Alles zat nog potdicht. De dag erna is onze dochter geboren. Zo zie je maar....strippen heeft niet altijd effect en als het striipen niet lukt wil het niet zeggen dat de bevalling lang op zich laat wachten.
ik ben 4x gestrip geweest en ik vondt het ook niet pijn doen!! Bij mij heeft het alle 4 keer geen succes gehad hopelijk bij jouw wel!