Hoi dames, Ik heb nu al sinds begin dat ik erg last heb van buikpijn, en elke keer denk ik ja hoor het gaat mis en dan ga ik naar de toilet en dan is het niet dat maar gewoon dat ik de grote boodschap moet doen zeg maar. Ik heb er echt zo'n last van, zijn er meer dames die dat hebben, of heb ik misschien een buikgriep ofzo. Ene kant wil ik effe de verloskundige bellen maar aan de andere kant wilik ookweer niet bellen voor iets pietslulligs effe zo gezegd
hoi meid, het zal wel bandenpijn zijn, want je lichaam is nu aan het veranderen en je baarmoeder wordt ook steeds groter. Je zal er voorlopig wel last van hebben, maar niks om je zorgen om te maken. Pas als je bloedverlies hebt is het mis vaak. Succes en doe rustig aan. liefs van mij
hoi hoi ik ken het gevoel je darmen moeten plaats maken voor je kindje en in het begin kan je erg veel last van je darmen hebben ik heb er zelf ook erg veel last van gehad nu niet zo erg meer afen toe nog het word van zelf minder en als je het echt niet vertrouwd bel je de vl of je neemt even contact op met je huisarts ik heb dan van me zelf ook spastichedarmen en heb daar nu van de huisarts van die zakjes voor gekregen zodat je ontlasting goed blijft want ik had regelmatig verstopping groetjes femke
Hoi, ik heb het ook, wisselt wel een beetje, maar veel meer dan tijdens mijn eerdere zwangerschappen. Nu las ik toevallig gisteren ( in het veilig zwanger boek van Beatrijs Smulders) dat je in het begin veel last hebt van moeten plassen als de baarmoeder/baby meer naar voren liggen en van je darmen als je baarmoeder/baby meer naar achteren ligt. Nou ja, als je bedenkt dat die baby nog maar zo klein is vraag ik me echt af in hoeverre je al van naar voren of naar achteren dragen kunt spreken, maar goed.