Ik ben heel druk aan het sparen voor kristalzegels van Albert Heijn Iedereen spaart met me mee, want ik koop er wel, maar niet al mijn boodschappen haal ik er. Belde mijn moeder die 3,5 uur rijden van mij vandaan woont, dat ze er nog een paar heeft en dat ze die op zou sturen. Krijg ik vandaag 2 enveloppen, aan de één herken ik het handschrift van mijn moeder, de andere herken ik zo niet, dus maak ik hem open. Zit er een heel lief kaartje in van mijn stiefzus. Ze had van mijn moeder gehoord dat ik kristalzegels spaarde en ze had er nog wat. Maar helaas was, behalve de (ontzettend lieve kaart, waar haar dochtertje op had getekend en geschreven) helemaal leeg! Ze had hem niet dicht geplakt.... In die van mijn moeder zaten er nog een paar, en zelf had ik er vanmorgen ook 3. En nu....Nu kom ik er net 1 te kort, zucht! Van de week toch maar even naar de Appie Want ik wil mijn boekje VOL!!! Mopperen mag ik niet, want met de kaart ben ik ook heel blij! (ps: ik heb er al 2 vol, maar ik wil 12 van die grote rode wijnglazen)
Ik heb er nog 2 maar word denk ik een beetje lastig qua verzenden haha anders had je ze mogen hebben. Maar vervelend dat de envelop leeg was behalve t kaartje
Ohh meid ik heb ZOOOO veel zegels over! Denk meer als een boekje(s) vol! Als je wilt stuur ik ze allemaal op naar je. Moet je alleen je adress ff sturen
Ook lief van jou! Nou ik ben ook al heel blij met het kaartje hoor Zo heel vaak krijg ik geen leuke post, alleen maar rekeningen
Heb ook nog 12 zegels liggen hoor! Dus weet niet hoeveel je nog kan gebruiken? Maar die glazen gaan sowieso wel goedkomen denk ik!
Ik heb er ook nog een paar liggen, die je zo mag hebben. PB je adres maar dan stuur ik ze straks wel op.
Hebben jullie niet een facebookpagina voor zegels uit de regio? In mijn regio hebben ze dat wel en die zegels lopen echt storm.
En als je er 1tje bijvraagd aan de kassa doen ze hier echt niet moelijk hoor. ik leverde gister volle kaart in met de boodschappen, vraagt de cassiere of ik nog kristal zegels wil. Ik zeg nee want voor de 8ste red ik toch geen volle kaart meer. Ze pakt vervolgens haar rol en pakt zo voor meer als een volle kaart zegels voor me en zegt: nu wel . Dus wellicht doen ze bij jou ook niet zo moeilijk. ik heb nu al mijn grote glazen en water glazen kunnen vervangen met de actie. Leuk!
Hier wel!! :x Ik had vanmorgen voor 9,70 wat gehaald, dus kreeg geen zegel. toen heb ik er snel maandverband bijgehaald, moest ik toch weer halen (alleen niet perse vandaag) Maar ik had die zegel anders niet gekregen.
Ik kom nooit bij de AH dus kan je niet aan de zegels helpen. Wel wens ik je succes en hoop dat je snel je wijnglazen bij elkaar gespaard hebt!!
Haha mamabri, jij hebt straks een heel nieuw glasservies! Helaas heb ik er geen meer voor je (mijn buurvrouw spaart ze ook) anders had ik je ze toegestuurd!
Ik ben er wel héél blij mee Wat 1 zegeltje tekort niet kan doen, zeg En dan nog een kaartje op de koop toe natuurlijk. Het is gewoon mijn geluksdag vandaag!
En niemand in je omgeving die ze wel spaart? Ik kan me dat haast niet voorstellen: hier wordt toch veel gespaard en het zijn heeeeeele mooie glazen