Hi, Ik ben op zoek naar mensen die ervaring hebben met een IUI behandeling na baarmoederhalskanker. ik heb zelf een radicale trachelectomie gehad na baarmoederhalskanker een aantal jaren terug toen ik 25 was en nu dus geen baarmoederhals meer. Ik ben meteen na mijn behandeling zwanger geraakt en een gezonde dochter gekregen. Wij zijn nu al best een tijd bezig voor een tweede kindje en sinds kort gestart met IUI in mijn natuurlijke cyclus. Ik zou graag in contact komen met mensen die ook een soortgelijk verhaal hebben of bij wie de IUI al geslaagd is. Groetjes
Hooooi, Ik heb een ernstig voorstadium van bhk gehad (pap 4) . Natuurlijk een heel ander verhaal dan daadwerkelijk kanker, maar gezien het moeilijk te verwijderen was hebben ze het in 2x moeten doen waardoor er uiteindelijk meer is weg gehaald dan dat ik verwacht had. Tijdens mijn 2e ingreep bleek ik achteraf al zwanger te zijn van mijn zoon (wat ik uiteraard niet wist) helaas is hij toen wel veel te vroeg geboren , maar hij heeft het gered. 4 jaar later wilde we voor de 2e gaan. Dit lukte maar niet en uiteindelijk zijn we in de medische molen terecht gekomen. Daar zeiden ze dat mijn baarmoedermond haast weg was gesneden. Ik heb 6 IUI’s gehad, maar vanaf het begin voelde ik al dat het hem niet zou gaan worden. Geen idee waarom… Wel 1x kort spontaan zwanger geweest, maar miskraam. Hierna mocht ik eindelijk met ivf beginnen, waar ik meer vertrouwen in had en toen gelijk zwanger, maar helaas miskraam met 8 weken en de 2e ivf poging weer zwanger. Wat ik momenteel nog steeds ben. Dit keer met cerclage om hem wat langer binnen te houden. Dit is mijn ervaring, maar dat zegt natuurlijk niet dat IUI niet bij jou gaat werken. Ik hoop dat je snel zwanger mag worden heel veel succes