Geox schoenen en nog stinken

Discussie in 'De lounge' gestart door Moedertjevj, 20 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moedertjevj

Moedertjevj Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.351
    97
    48
    Bediende
    Hallo dames,

Ik heb nogal last van zweetvoeten en heb me daarom Geox schoenen gekocht, hele lichte schoenen, zitten heel gemakkelijk.

Ik was mijn voeten 2 keer per dag en spuit ze in met een voetdeoderant van scholl, ook mijn schoenen spuit ik in en toch stinken zé, oké, het is gênant en daarom vraag ik wat ik er aan kan doen? Weten jullie middeltjes?

2. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Draag je ook sokken erin? Wellicht zijn die te syntetisch?

Syneo5 wat je kunt gebruiken voor je oksels, kun je ook op je voeten spuiten, misschien dat dat voor jou beter werkt. Als dat ook niet werkt is het misschien een idee even langs de ha te gaan.

3. Moedertjevj

Moedertjevj Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.351
    97
    48
    Bediende
    Nee, ik draag er geen sokken in, het zijn platte schoenen die redelijk open zijn aan de bovenkant.

4. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.270
    6.801
    113
    Volgens mij is er met dit weer weinig aan te doen.

Je wast ze goed en verder kun je volgens mij niet doen.

De 1 heeft dat helaas sneller dan de ander.

5. Femsiejj

Femsiejj Niet meer actief

ik heb dit ook heel erg en ik gebruik nu ook nog 2 x per dag na het wassen van mn voeten met koud water voet creme deo van etos. daar zit ook een soort van menthol in ofzo waardoor het wel lekker ruikt. Misschien iets om er ook bij te gaan gebruiken?

6. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ik weet echt iets, werkt super!!!

klein potje van pedicare. Ik koop het voor mijn man altijd bij de schoenmaker, maar ook sommige schoenenwinkels hebben het.

je moet het 1 of 2 weken elke dag op je voeten smeren en daarna nog maar 1x per week. Het werkt als een trein.

7. Moedertjevj

Moedertjevj Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.351
    97
    48
    Bediende
  8. charlie80

charlie80 Bekend lid

26 jan 2010
    697
    1
    0
    en gooi die geox weg aub... das totale onzin.. die gaatjes die er zogenaamd in zitten raken na 1 uur dragen al verstopt en die binnekant is me daar synthetisch... bah.. leren binnenvoering is het allerbeste.. en syneo werkt ook perfect.. gebruik ik voor mn zweet oksels hihihi
    succes..

9. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

17 mrt 2010
    3.406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Ik had helemaal nooit last van zweetvoeten, toen had ik gewoon voor de leuk, geox schoenen gekocht.. Nou werkelijk...iedereen valt flauw als ik die dingen uittrek. Haha, vreselijk!

Ik heb ook een goed middeltje tegen zweetvoeten, ik zal even in m'n kastje zoeken om te kijken hoe het heet... Oh, dat is inderdaad die pedicare.

10. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    je voeten (tijdelijk) 2x per dag insmeren met zinkolie (geeeen zalf, maar olie). Dan moet je wel even sokken aandoen als je dat hebt gedaan, omdat het afgeeft als een trein....
    maar dit een paar weekjes doen, daarna hoef je het nog maar af en toe te doen.

Deel Deze Pagina