picknicken omgeving valkenswaard

Discussie in 'De lounge' gestart door Athina, 30 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.819
    3.344
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    hallo allemaal,

eind augustus heb ik een vrijgezellenfeest, in de omgeving van Valkenswaard (via Rofra - een outdoor programma) . Nu wilde we vooraf aan het programma, gezellig picknicken. Zo'n 5 a 10 minuten van die locatie vandaan.
    Alleen zijn we daar zelf natuurlijk niet bekend. Als ik de route bekijk, lijkt er wel één en ander te zitten op de weg tussen Aalst en Valkenswaard. Diverse natuurgebieden etc.
    Maar weet iemand of daar -niet te ver van de weg gelegen- ook een plek is waar je kunt picknicken (een paar houten bankjes/tafels) zou ik zelf wel prettig vinden :p , hoewel we natuurlijk ook gezellig wat kleedjes meenemen...

maar iemand die de omgeving daar kent?

groetjes
    Athina

2. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.819
    3.344
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    niemand uit de omgeving van valkenswaard ;) ? Of die er nét op vakantie is geweest ofzo...?
    Anders toch maar naar het bedrijf bellen wat de dag organiseert ;) . Misschien hebben die nog tips...

3. Chrizzy

Chrizzy Lid

16 apr 2010
    92
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,

Op de weg van Valkenswaard naar Leende is het Leenderbos met een hoop bankjes etc.

Maar ook van Valkenswaard naar Bergeijk (wel binnendoor richting Borkel)) een hoop bos etc.

Zijn vast leuke plekjes te vinden hoor!

4. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.819
    3.344
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    borkel zegt me ook wel iets.. mogelijk zit aan die kant het outdoor gebied waar we de challenge games gaan doen, dat moet ik eens even nakijken :) thx!

Deel Deze Pagina