Vandaag is het zover!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Natasja25, 21 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natasja25

Natasja25 Actief lid

3 okt 2011
    153
    0
    0
    Curacao
    Mijn vriend en ik proberen nu al bijna 1,5 jaar zwanger te worden. We hebben allerlei testen gedaan en uiteindelijk zijn ze er achter gekomen dat de spermakwaliteit van mijn vriend niet helemaal 100% is. We hebben ook weer van alles geprobeert om dit beter te krijgen maar ook dit wilde niet helpen, dus komen wij in aanmerking voor IUI.

Dinsdag zijn we weer bij de gyn geweest en hij vertelde dat we pas een behandeling zouden krijgen in augustus i.v.m. zijn vakantie. Hier waren wij het niet helemaal mee eens en toen vroeg hij ineens op welke dag van mijn cyclus ik zat. Ik zat op dag 10 dus hij wilde toch even kijken hoe mijn ei eruit zag. En ja hoor we hadden geluk de eicel zag er prachtig uit en zou nog wel een beetje groeien.

Dus straks moet ik weer naar de gyn en krijg ik de prik en dan vrijdag hebben we onze eerste IUI poging!!!! Ik vind het zo spannend!!!!!

Gr Natasja

2. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    succes!!!

3. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend! Heel veel succes!!

4. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Heel veel succes meid! Super spannend!!

Ik ga voor je duimen!:D

5. Natasja25

Natasja25 Actief lid

3 okt 2011
    153
    0
    0
    Curacao
    Dank jullie wel. Ik lig inmiddels wel ziek op bed. Geen idee of het van die pregnyl komt of gewoon een griepje. Hopen dat het niet doorzet.

6. karnijn

karnijn Bekend lid

22 jun 2011
    958
    3
    0
    Succes meid! Het is altijd leuk en spannend als je met zoiets mag starten. Hoop dat het snel raak mag zijn.

De eerste keer dat ik pregnyl kreeg heb ik daar ook grieperig op gereageerd. Heeft ongeveer een dagje geduurd. De tweede keer was ik bang dat het ook weer zo zou zijn, want ik voelde me toen echt slecht. Maar heb er toen geen effect van gehad. Hopelijk ligt het voor jou ook aan de spuit

7. Natasja25

Natasja25 Actief lid

3 okt 2011
    153
    0
    0
    Curacao
    Hai Karnijn,

het duurde inderdaad een dagje ongeveer, nu voel ik me alweer stukken beter. Alleen heb ik vandaag een beetje vlindertjes in mijn buik :)

8. Romy1980

Romy1980 Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.005
    128
    63
    Heel veel succes meid.
    Spannende tijden hoor!!

Liefs

9. Natasja25

Natasja25 Actief lid

3 okt 2011
    153
    0
    0
    Curacao
    Dank jullie wel allemaal!
    Nu begint het wachten!
    Ik hoop dat de weken snel voorbij vliegen!

Deel Deze Pagina