Dames ffeen vraagje, kan het zhuis nu niet meer bereiken, maar ik moet 3x daags 2 bolletjes utrogestan gebruiken. Hij gaf aan vanaf cd14 gebruiken. Maar wel na eisprong, nu zit ik alweer bijna tegen een posi ovutest aan. Vanaf wanneer moet ik ze nu gebruiken? Op de eerste of tweede dag na posi ovutest? Ik heb dus lang niet altijd mijn ei op dag 14 dus weet niet goed wanneer ik ze moet plaatsen en houd het mijn eisprong niet tegen?
Hoi Jane, Ik heb de Utro als volgt genomen: CD17: eisprong en klussen CD18:klussen CD19: Utro Ik wilde er zeker van zijn dat mijn eitje goed gesprongen was en dat de zaadjes boven waren. In mijn gedachten zou de Utro misschien de zaadjes tegen kunnen houden, haha! Ik heb er toen ook eens een topic over geopend en veel meiden gaven aan het te gebruiken zoals hierboven besproken. Je kunt natuurlijk ook meteen de dag na de eisprong beginnen, dat is aan jou. Heel veel succes meid!
Dank je wel voor je reactie, ik zal het op die manier gaan proberen. Ik hoop voor jou dat het snel goed mag gaan bij jullie
Ik begon altijd pas na temperatuurverhoging na posi ovutest. Dus een dag of drie na de ovutest. Als je te vroeg begint, dan werkt het de bevruchting juist tegen.