Wie doet er mee om af te vallen / sporten met de wii ? Ik dacht misschien kunnen we elkaar dan wat supporten ofzo? Dus mensen die mee willen doen ?
Ik doe ook Sonja Bakker - Wii Fit - En fitnes .. Ben nu 6.8 kilo afgevallen in nog geen 4 weken ... Wat doe je precies op de Wii ? ... Wi Fit of iets anders ?
hier ook aan het wii fitten...ben nu 10kg kwijt (ook door daarnaast op te letten met eten hoor). Nog een kg of 6 te gaan Ik doe ongeveer 2 a 3 keer per week (daarnaast rijd ik ook paard) en het werkt echt!
Ik ben erover aan het denken, maar weet nog niet zeker of ik Wii Fit of Your Shape wil gaan kopen. Het idee van Your Shape staat me wel heel erg aan. (met camera die je lichaamsvorm enz. bepaald.)
Ik heb de wii fit plus, your shape en EA active... Ik moet eerlijk zeggen dat ik de EA active het fijnste vind, daarbij heb ik echt het idee dat ik iets heb gedaan en het is iedere dag anders! Maar ik probeer het allemaal een beetje te combineren zodat ik wat afwisseling heb! Ik doe het bijna dagelijks (af en toe als ik b.v in het weekend weg ben sla ik weleens een dagje over) en probeer het 30 - 60 minuten te doen maar soms wordt het iets korter of juist langer!
Ik weet niet precies wat je wilt doen? Of je een specifiek gebied wilt trainen of algehele conditie ofzo? Maar de EA active vind ik zelf ook een erg goed programma misschien zelfs nog beter dan de Your Shape (al is die ook wel leuk hoor!) ook meer afwisselender met dansen, boksen, oefeningen voor je benen en armen, tennis, basketball, honkball etc etc etc En dan niet de tennis etc zoals bij de wii sports maar echt toch wel flink bewegen en eventueel kan je ook het balance board gebruiken waarmee je ook nog eens je benen traint tijdens het tenissen b.v...
Nou, als ik eerlijk ben gaat het vooral bij mij om m'n buik en heupen die wel wat strakker mogen. EA active kende ik nog niet, zal er eens wat over zoeken! Maar welke van de drie zou jij aanraden voor die specifieke zone?
Hier heb je een filmpje van EA active: YouTube - EA Active?New Wii Workout Game from EA SPORTS? welke het beste is ehummm tja je traint eigenlijk bij allebei wel je buik, heupen en benen enz! Bij your shape kan je wel aangeven waar je aan wilt werken, bij EA active kan je ook zelf een training opstellen met welke activiteiten je wilt doen en daardoor ook doelgerichte dingen aangeven, ik zelf heb alleen tot nu toe veel voor mijn bovenlichaam gedaan (ik doe de 30 dagen challenge) maar ook je benen / billen enz worden er mee getraind.... Your shape is meer van die oefeningen en ik heb daar eigenlijk alleen maar de eerste 2 - 3 trainingen mee gezweet nu eigenlijk niet meer zo omdat ik er aan gewend ben geraakt, neemt niet weg dat de oefeningen nog steeds vrij pittig zijn... terwijl EA Active ook werkt aan je uithoudingsvermogen en daarbij zweet ik wel steeds! Ik zou zeggen bekijk even wat filmpjes enz op you tube en beslis dan wat voor jou het fijnste zou zijn! Je kan in principe bij allebei je heupen / buik trainen maar zoals ik al zei bij Your shape kan je echt aangeven dat je daar aan wilt werken.... Bij EA active naar mijn weten niet?
ik doe dat ookal 4 maand op de wii... met goed resultaat moet ik zeggen... ik heb de wii fit plus met dat balancebord...
Mora: wat is je resultaat als ik vragen mag? Lucia: graag gedaan Hier: net mijn 4de training bij EA active gedaan van de 30 dagen challenge! Het was weer fijn Doe daarnaast soms ook nog gewoon wat losse oefeningen.... Bij mij gaat het overigens nog niet zo heel hard maar het speelt ook mee dat mijn darmen bijna niks doen op het moment en ik al een week niet meer naar de wc ben geweest, ik denk als dat allemaal weer beter werkt dat het uiteindelijk met de kilo's ook beter gaat overigens begin ik wel strakker in mijn vel te zitten En dat was mijn voornaamste doel!
Oh! Ik zie dat ik dat balanceboard toch maar weer eens uit de mottenballen moet halen haha. Ik vind de yoga ook wel lekker hoor. Handig dat er iemand op je scherm staat die het voor doet en vooral die zeegeluiden vind ik erg prettig!!
ik doe altijd een heel rondje op de wii fit, heb ook de plus. Ga eerst twee keer het lange steps programma doen, daarna 10min hoelahoepen. dan 10 min boksen, daarna 1km hardlopen en dan doe ik meestal iets wat ik leuk vindt van het plus programma...om af te koelen eindig ik weer met een rondje steps. Ik wil ook zoveel mogelijk van mijn buik/heupen af hebben..maar dit is vanalles wat, ook voor de algehele conditie.
heb de ea active in huis gehaald en net even gedaan maar je begint echt te zweten bij deze en het is maar een kwartiertje ofzo geweest dus verder ben ik benieuwd
He meiden ik doe mee!! Ik hoef niet af te vallen (nou ja, een beetje is mooi meegenomen), maar ik doe de NewU fitness first om in vorm te komen. Ben gisteren begonnen. Maar ik ken mezelf, ik doe een week heel fanatiek en dan niets meer. Dus ik hoop hier een beetje aanmoediging te krijgen om door te gaan.