Ik had het ook in mijn enthousiasme gekocht, maar in het schema op borstvoeding.com (ook als je flesvoeding geeft handig), stond 12 maanden. Ik heb het maar lekker met yoghurt tot een smoothie geblenderd en het zelf opgedronken! http://www.borstvoeding.com/voedselintr ... .html#meer
Hoi appeltje, Bedankt voor de link die is erg handig. Zal zelf dan ook de framboos maar opeten. Vind het tenslotte zelf ook erg lekker .
ik heb een boekje "lekker koken voor je baby" en daar staat een receptje in van framboos met appel voor kinderen van af 6 maanden. * 1 appel * 100 gram frambozen schil de appel en snijd deze in stukjes. voeg de frambozen toe en pureer het geheel. is dit fruithapje teveel voor je baby? vermeng dan een klein deel van het fruithapje met wat yoghurt en je hebt eeb toetje voor later op de dag. misschien hebben jullie er wat aan
Ik had een potje appel met framboos van Bledina (bij super de boer gekocht) en dat was vanaf 4 maanden...Jens heeft het afgelopen week gehad en vond het heerlijk.
Ik hoorde dat framboos nogal allergeen is, dus ik doe het voor de zekerheid maar niet. Nou heeft Kevin tot nu toe nog niet gereageerd op voedingsmiddelen, maar ja... wij hebben veel allergiën in de familie, dus ik durf het toch niet aan.
Dat is voor mij ook de grootste reden waarom ik vroeg. Appeltje, eigenlijk hier hetzelfde verhaal. Ook allergieën in de familie maar tot nu toe heeft Lucas nog nergens op gereageerd. Sinds gisteren zijn we zelfs over op standaard melk ipv HA en dat lijkt ook heel goed te gaan.
Ach je kunt nog je hele leven framboos eten (als je er tegen kunt). Wat maakt het dan uit als je even een paar maanden wacht voor je het voor het eerst eet?
@ dirksmama Het ging mij er niet om om nu persee framboos te geven. Vroeg mij alleen af of het allergie gevoelig fruit is. Zo ja dan wacht ik er mee. Zo nee dan zou ik het nu kunnen geven wat het staat nu in de koelkast.
't Staat hier ook regelmatig in de koelkast (als het doosje al zover komt...), want al zijn ze peperduur, ze zijn VERUKKELIJK! Maar geniet er deze keer dus maar lekker zelf van