Ik heb ook zo'n grote en die staat hier ook niet langer dan 2 dagen.. Sowieso.. anders gaat het gras dood.
ik ben wel een muts maar zooooo'n grote nu ook weer niet mijn dochter heeft ook best een groot zwembad niet meters groot maar voor mijn doen groot. en die gaat ook leeg hoor na 2 dagen. ik vind het maar niks. gelukkig gebruik je zo'n ding maar een keer of 3 per jaar. ze heeft niet zoveel vrije tijd meer.
Ja die van mij is 3 bij nogwat. Zo een met zo'n blauwe opblaasbare rand, zo'n ronde.. Moeilijk uit te leggen Als ik erin zit, steekt net mijn hoofd boven water uit.
maar waarom gebruik je geen chloor enz en ph spul enz...? Die ga je toch niet zovaak legen en vullen.....heb je geld teveel hahahaha.... En een filter?!
Qua temp: ons badje was -door de zon opgewarmd- vorige week vrijdag 34 graden - maar oke, die heeft maar een doorsnee van 1.80
mijn dochter heeft amper vrije tijd en heeft een allergie voor vanalles en nogwat ik ga de gok met die chloortroep niet nemen. ( ik hebe r niet voor gleerd en ken de verhoudingen dus niet ) van de week is ze naar een zwemparadijs geweest met de examenklassen en ze klapt al 2 dagen van de pijn met blaren op haar rug van het nieuwe spul wat ze tegenwoordig in zwembaden mikken. ander soort chloor of iets met zout had ze het over. daarom dus! voor die 3 keer jaar zwemt zij in gewoon water en dan betaal ik maar wat meer.
Hier ook eczeem maar zo`n klein chloortabletje schaadt niet hoor, en voor de ph hoef je niet te leren alleen een teststaafje erin te doen en te kijken wat deze angeeft....errug makkelijk Maar klinkt ernstig bij je dochter!! Hier heeft ze dan ook wel wat meer last maar zo vaak gaat zij er ook niet in, is meer voor papa en mama
Mijn ouders hebben ook een grote achterthuis staan. Daar ga ik gewoon met mijn dochtertje in. Maar mijn ouders houden hem wel schoon met chloor tabletjes en een groot filter wat de boel in beweging houdt.
ja beiden kids hebben problemen sinds dit jaar mijn zoon kwam vorige thuis met rode dichte ogen die heeft de rest van de dag onder de kraan gehangen. en die heeft normaal nooit ergens last van. en nu dus mijn dochter weer. het schijnt dat ze tegenwoordig nieuw spul in zwembaden hebben. ( ze zijn allebei in een ander bad geweest ) ik durf gewoon niet met de kleine te gaan nou ben d'r helemaal klaar mee.
juist wilde net zeggen.zwembad ligt stil. Met een zeil der over heen gaat het water broeien. en dan komen er misschien bacteriën in voor die er niet zo thuis horen
Nou 1x vullen kost een euro of 4. Als ik hem langer laat staan dan 2 dagen gaat m'n gras ook dood dus dat wil ik niet. Hij staat ook niet supervaak, mijn zoontje speelt altijd op het gras en anders heeft hij geen plaats om te spelen.
ik vul het badje hier om de 2 dagen, gebruik het water ondertussen ook voor de plantjes te begieten, zo gooi ik het ook niet zinloos weg. maar water wat stilstaat vind ik voor de kids niet zo fris. ik hou daar niet van. plek voor een groter zwembad met pomp etc heb ik niet, dan maar zo.
Nee ik zou het dus niet doen. Wij hebben ook een groot zwembad van 3,66cm doorsnee en doen echt elke avond het water testen. Niet alleen voor het chloor maar ook voor de ph waarde. Ik zou dus echt niet mijn kinderen in dat zwembad laten zwemmen als er al zolang niet na is gekeken zeil of geen zeil.
Ja goed ligt er ook aan hoevaak je erin zit mischien? Ik ververs het water nooit en hou de boel goed bij met al dat gedoe
We hebben het dus niet gedaan maar mijn moeder belde net. Er zit nieuw water in, een pomp en chloortabletten. Dus morgen kunnen we er in!!