Tuurlijk moet je er rekening mee houden. Maar ervan uitgaan is wel iets anders. Zo trek je zelf al een wolk over je bevalling en maaltijd... als je nu 10 weken verder zou zijn is het heel reëel. Nu nog niet.
Oh spannend meid. Hoeveel eitjes zijn er gevonden? T is moeilijk, maar kan idd nog een jaar duren. Ik zelf kan onze wens niet zolang in de kast zetten. Wij hadden woe terugplaatsing idd.
Zojuist gebeld... Alle terugplaatsingen worden afgelast vanaf morgen.. .. Ze gaan bellen maandag of er sterke embryo's zijn ontstaan die de vriezer in kunnen (dag5). Duimen... Er waren 8 bevruchtingen. Vanmiddag ook gestopt met de utrogestan en progynova en nu wachten op menstruatie.. Hopen dat we in de zomer verder kunnen... Oef.. Dat zal lang wachten worden en ik voel m'n klokje ook tikken. Hoe voel jij je na de terugplaatsing? Ben je een vroegtester?
Oh no wat een tegenvaller. Ik heb vandaag extreem veel stress gehad, dus ben bang dat t m niet wordt. Ben normaal wel vroege tester, alleen laatste pogingen werd ik altijd vroeg ongesteld dus kreeg er geen kans toe.
Heb al buikpijn dus ben bang dat ik morgen ongesteld ga worden. Weer zo'n teleurstelling. Hoe gaat t met jou? Ik ben benieuwd wanneer er dit jaar weer wat mogelijk gaat zijn.
Haha zit alweer op dag 10. Was ongesteld geworden dus was helaas klaar. Probeer nu met ovulatietesten mijn eisprong op te sporen al zal t lastig worden met mijn onregelmatige cyclus. Ook werken de testen vaak niet bij pcos zeggen ze. Zou wel fijn zijn om een natuurlijke kans te hebben in deze coronatijd.
Sorry voor mijn late reactie, ik kreeg geen melding binnen dus had niet gezien dat er een berichtje geplaatst is. Oo meid wat jammer, maar fijn dat jullie het nog op een "natuurlijke" wijze kunnen proberen. Hebben jullie nog cryo's of was dit de laatste? Ik vind het ontzettend moeilijk om mijn aandacht te verzetten wij mochten na maanden wachten in maart starten maar helaas kregen we tijdens de behandeling een telefoontje dat ze gingen stoppen. We keken al maanden na uit om in maart weer te herstarten, omdat wij verplicht aantal maanden rust moesten nemen vanwege een extreme vroeggeboorte van 17 weken. Wij kunnen niet zelf proberen omdat manlief azoospermie heeft. Dus het wachten is zo slopend. Hoop dat EMC in mei weer iets kunnen herstarten. Heb jij enig idee wanneer Erasmus de boel weer opengooit want die zouden ook nog gaan verbouwen?
Wat ellendig ja dat je nu nog langer moet wachten. En dat je niet zelf kunt proberen. T is hier ook best lastig omdat ik pcos heb en vaak geen cyclus of een hele lange van mezelf zonder hormonen. Maar goed wel iets van een kans. Ze zouden in rdam rond 5 mei weer opengaan na de verbouwing geloof ik. Maar ja nu met het corona gebeuren weet ik t niet. Ik ben helaas ook nog van Breda afhankelijk voor echo's en medicatie etc. Dus bij mij moeten ze beiden open zijn om weer te kunnen starten. Gelukkig lijkt t erop dat t rustiger wordt in de ziekenhuizen, dus hopelijk snel weer poli afspraken. Wij hebben nog 1 cryo over. Oh wat erg van je vroeggeboorte. Weet je hoe t kwam? Heb je t een plekje kunnen geven? Ons zoontje is met 30 weken gekomen. Blijft echt een angst voor de toekomst.
Jaa snap het hoor. Maar blijf het proberen je weet maar nooit wanneer het raak is wonderen zijn de wereld niet uit. Ja dat is dan lastiger omdat je van 2 instellingen afhankelijk bent mat finger cross hopelijk starten ze beiden heel gauw. Ik kreeg spontaan weeën, mijn baarmoedermond stond al open waardoor mijn vochtzak 7cm uitpuilende. Ook hebben ze achter een infectie geconstateerd dus maar ze kunnen niet 100% zeggen wat de oorzaak was de infectie of doordat de baarmoedermond openstond dus het kip en ei verhaal. Maar ik moet wel zeggen dat ik bij lopen al heel vroeg last had van mijn bekken. Waarschijnlijk begon onze zoontje al vroeg in te dalen. maybe teveel info maar je weet maar nooit dat iemand hier iets aan heeft. Ieder keer bij gemeenschap kreeg ik ook bloedingen. Nu is er besloten na 100 gesprekken aan te gaan en bijna letterlijk te smeken een primaire cerclage te plaatsen. Eigenlijk doen ze dit pas als je het 2x hebt meegemaakt ( zo onmenselijk dit) maar dat is hun protocol. Want ze geven aan dat 1 keer ook pure pech kan zijn maar 1 keer is voor mij al teveel. Qua verwerking gaat het iets beter, toen we het bericht kregen om weer te mogen herstarten kwam nieuwe hoop en licht in onze leven maar nu met corona is het veel lastiger. Na het verlies van onze zoontje is onze kinderwens veel groter geworden. Ik wil niks anders dan een levend voldragen kindje in mn armen sluiten. 30 weken is ook heel vroeg, weten ze bij jou wat de oorzaak is geweest van je vroeggeboorte? En wat ze bij jou tweede zwangerschap gaan doen? Hoe doet je zoontje het nu?