Net kwam eentje het pakket aanbieden en ze zei dat ze gingen stoppen door de crisis wel jammer voor de andere die ook zo graag een pakketje hadden gewild
thank god!! Vond die muts die me telefonisch en later aan de deur lastigviel behoorlijk vervelend! Heb me zelfs ngo laten verleiden tot het kopen van zo'n Nubyset.. met allemaal ***bekers!
dat is je eigen schuld... hier komt er dan geen kleine meer, maar toch jammer voor degenen die ook nog zo'n doos zouden willen. en zo'n dame die dan langs komt moet je dan maar op de koop toenemen. je bent niet verplicht om iets te kopen!
I know...De bekers leken leuk! Maar wat een rotdingen! Als ze me nou een ander GOED merk had aangesmeerd.... vond alleen de mevrouw zoooo irri! Ik wist dat ze zou komen...Maar had een slechte nacht gehad en lag met mn boef op bed. En maar bellen en kloppen, na 20 minuten was ik het zat en heb haar binnen gelaten! Die muts wist van geen ophouden!
Ja ben het wel met Moes eens, maarja ze zijn wel vaak erg opdringerig..Dat vind ik hatelijk. Als iemand iets niet wil kopen klaar ja toch. En ik vind het zelf sowieso jammer dat er eerst zo een mevrouw binnen moet komen voor je die doos krijgt.... Waarom niet gewoon net als die andere babydozen dan?
Ik heb bij mijn tweede de felicitas-doos niet eens meer aangevraagd, zo irritant vind ik die mensen! Hier gaat de vlag uit, hihi! (Hangt zelfs al uit, de buren trouwen vandaag....)
Ik vond het ook een doos van niets.. alleen maar van die aanbieding foldertjes die erin zitten. Vind Prenatal veel fijner en vrijblijvender.
Omdat ze dan een jaar geleden al failliet waren Ik vond het trouwens niet zo erg dat die vrouw er was maar ik kon dan ook overal gewoon Nee opzeggen, heb inmiddels wel geleerd nee te zeggen tegen (tele) verkopers . Had het van te voren ook al tegen haar gezegd, je mag best alles uitleggen ed maar ik ga Niets kopen dus als je vroeg vrij wilt zijn hoef je er niet eens aan te beginnen . Ze heeft toen van alles de beknopte versie verteld en is zonder iets aan me te verkopen weer weg gegaan
Tja, die mensen moeten ook hun werk doen toch? Alleen jammer dat t idd altijd zo opringerig gaat! Enne....knap persoon die mij iets aangesmeerd krijgt!
Dat snap ik Maarja dat opdringerige heb ik een hekel aan. Ik had al van te voren gezegd toen ik nog zwanger was dat ze niet zo een vrouw deze kant op moesten sturen. Volgens mij werd ik er voor gebeld. Ik kan overigens wel makkelijk nee zeggen tegen dat soort dingen.
Mja ik heb ook zon vrouwtje aan de deur gehad. En t mooie was. Ik vroeg juist bij sommige dingen WEL om meer uitleg maar dan moest ik het foldertje maar lezen (!?!) Had zoiets van ja dan had je die zooi ook gewoon aan de deur af kunnen geven! Heb ook de nuby set gekocht en ben er wel tevreden over. Heb de bakjes enorm veel gebruikt en Wendy gebruikt de tuitbeker nog steeds...al issie wel kapot omdat ze steeds met dr vinger in de tuit wriemelt Nouja ik word er iig niet warm of koud van dat ze stoppen eigenlijk. Jammer voor het vrouwtje (ze woont hier in de straat). Hopelijk niet haar enigste bron van inkomen want ze was al wat ouder... Tja noem me maar n muts maar daar denk ik dan aan.
ik heb vandaag alleen het duckybeau kleding steje gekocht ne die bekers verder niks. Maarja de rest van de doos had ik al bij de vorige 2 dus mij kon ze niks aansmeren Ik ben ook best goed geworden in nee zeggen...gelukkig eerst was dat niet het geval
ik had vandaag wel gevraagd hoe dat nu zit hoe ze betaald krijgen of dat via verkocht product gaat maar dat is niet zo ze krijgt gewoon per pakket een vaste prijs...dan snap ik niet dat ze zo opdringerig zijn...ja deze was dat niet want ik had haar al voor de derde keer....
Dan heb ik geluk gehad zo te lezen. Hier leverde een mevrouw netjes de doos aan de deur af en ging weer weg! Had ook niks willen kopen, maar vondt het dus wel leuk zo'n gratis doos die werdt afgeleverd.
Hmmm, wij gebruiken die *****bekers hier met veel plezier hahahaha. Ben blij dat dat niet meer bestaat, wat een opdringerig volk was dat he! Tot drie keer gebeld of ik echt niet wilde dat ze langs kwamen: NEEEEEHEEEE, echt niet!
Bij mij hebben ze niet eens gebeld of ik wilde dat ze langskwamen. Maar ik heb gewoon gezegd dat ik geen grote(re) uitgaven doe zonder met mijn man te overleggen en na dat een aantal keer te hebben herhaald snapte ze de hint.