even een vraagje he, hoe herken je nou weeën ? is dat een pijnlijke harde buik, of zit de pijn helemaal onderin de buik bij de bekken ? ik weet het echt niet, heb nu al 1,5 dag echt pijnlijke harde buiken, elke 10 min wel 1 , dan weer is om de 7 min, die daarna weer na 10 min. . de pijn zit voornamelijk helemaal onderin bij me bekken, en helemaal bovenin, alsof me buik naar beneden gepompt word ofzo, ik kan het moeilijk beschrijven, ik weet alleen dat zitten erg moeilijk is en bewegen met een harde buik gaat helemaal niet.. ik weet helemaal niet goed wat voor soort pijn ik me moet voorstellen in het begin, ik ben ook niet echt kleinzerig en heb dus zoiets van : zal allemaal wel, zal wel gewoon oefenweeën zijn, maar die hebben tot nu toe niet zo pijn gedaan..
Volgens mij kan je buik dan inderdaad zo'n golfbeweging maken... klinkt wel als weeen! Hoop dat het doorzet voor je, succes
als ik een harde buik krijg, doet het onderin echt heel veel zeer, het zweet breekt me onderhand uit ik ben heel erg benieuwd of dit gaat doorzetten
okee dit loopt best wel regelmatig, denk dat ik die zere harde buiken maar is even ga opschrijven een uurtje ofzo.. benieuwd of het zo doorzet.. 14:20 harde buik 14:24 hardebuik 14:28/29 harde buik 14:33 harde buik 14:37 harde buik
Das best regelmatig! Het zou nog wel eens zover kunnen zijn meid! Bel anders voor de zekerheid je VK even!
14:42 14:46 is het niet een beetje vroeg om nu al te bellen dan ? voor t zelfde geld stopt het over een kwartiertje weer ben pas 20 min op de klok aan het letten nu.. ik weet niet, maar je moet toch wachten tot het een uur zo is ofzo ? : (ik snap er ook helemaal niks van)
Wacht nog even een kwartiertje dan.... Ik vind het helemaal spannend hahahahaha Volgens mij moet je inderdaad een uur klokken en dan bellen. Zou het eigenlijk ook niet eens weten! Hou me daar nog niet zo mee bezig Je kan in ieder geval bellen om te vragen wat je nu moet doen en wat je aan moet houden....
14:42 14:46 14:50 14:54 oeii oeii.. vind het eng maare, dus die pijnlijke harde buiken klinken wel als weeën ? als het na een uurtje stopt, waren het dus oefenweeën? of als het een uurtje zo doorgaat kan het dan niet meer stoppen, als het zo regelmatig is ?
als het echte weeen zijn,zet het wel door meid. als het wel stopt,lijkt me sterk als ik je zo hoor,dan zijn het wel oefenweeen.
Het kan zeker alle kanten nog opgaan meid, maar ik zou als ik jou was wel even je VK bellen! Ze komen wel heel regelmatig.
maar kan het na 2 uurtjes ook nog stoppen dan ? ik hou het nu een uur in de gaten, met douchen moet het toch weggaan zeggen ze als hetoefenwee:en zijn ? anders ga ik na dit uurtje even douchen, als het daarna gewoon verder gaat is het dus menens
als je ween een uur lang regelmatig aanhouden,zeker als ze om de 4 minuten zijn,moet je altijd ff bellen. ik zou eerst bellen meid en daarna gaan douchen.\
Klopt, als het oefenweeen zijn dan nemen ze af! Als het echte weeen zijn dan nemen ze toe! Inderdaad een slim idee om ze even een douche te nemen! Zetten ze daarna door, lekker je VK bellen meid!
ik snap niet dat je niet gewoon even belt. Wij kunnen je hier niet controleren, wij kunnen je niet vertellen of dit weeën zijn. Ik weet niet zo goed meer hoe het ging, maar ik weet wel dat ik meteen wist dat het een wee was!
Hahaha, het arme kind krijgt lekker tegenstrijdige adviesen hier.... *KNUF* Doe eerst waar je jezelf fijn bij voelt Sillaah! Maar bellen zou ik zeer zeker even doen!
ik dacht ook toen het begonnen was dat het oefenweeen waren, en hetette ook door..... dus succes meid!