Ik hoop dat je een goede nacht hebt gehad. Maar als het echt je vliezen zijn zul je vannacht wel steeds wakker geworden zijn omdat je vocht verloor. ( 2 weken geleden had ik zo'n nacht! hihihi) zou het een kerstkindje worden? Fleur suc6
Spannend hoor! Veel succes in ieder geval! Misschien lig je op dit moment wel te bevallen van een mooi kerstkindje!
Ik ben weer thuis weer kinderloos. ze hebben me ter observatie gehouden omdat ze er ook niet echt wijs uit konden en hebben ze alles goed in de gaten gehouden met echo's over de inhoud van het vruchtwater. het was iedere keer zo weinig dat het gewoon niet te testen was. ze zagen dat het "leeg"lekte en bijna geen weeen hadden die sterk genoeg waren om daaruit op te maken dat ik zou bevallen. moet me nu 2x per dag gaan melden in het ziekenhuis. en zodra er wat is moet ik gelijk komen. we wachten maar gewoon weer af want op een dag is het de bevallingsdag haha ( ik lag wel maar kan wel janken zo beroerd dat ik me voel dat het allemaal zo moeizaam moet)
Jeetje Fleur wat heb jij een hoop sores.. Echt pech zeg.. Gelukkig houden ze je goed in de gaten. Ik hoop dat je baby snel wil komen! Mag nu onderhand wel toch? Nog even volhouden meis, het kan niet al te lang meer duren.. Binnenkort houdt jij je kleine baby in je armen.. Heel veel sterkte en hou ons op de hoogte
Ik heb zo'n dubbel gevoel over inleiden en kan niet duidelijk ja of nee zeggen stom he terwijl ik het zo beu ben. maar me vertsnad spreekt zo tegen me gevoel dus zolang het geen eentonige ja is voor mij blijf ik bij nee.
heel erg veel sterkte he ! die dag komt heus hoor meid, dat ook jij je kleintje vast hebt, en dat gaat echt niet lang meer duren ! kop op he ! komt goed hoor.
Jeetje Fleur... wat het gaat het moeizaam bij jou! Ik wil je heeeeeeeeeeeeeeeeeel veel sterkte wensen. Hopelijk heb je voor oud en nieuw nog jullie kindje in je armen.
haiiii, Tjonge fleur wat heb jij een spannende kerst achter de rug pffffffffffffff....Ik hoop voor je dat hij/zij niet meer zo lang wilt blijven wachten,want ik snap dat je er nu toch wel de balen ervan krijgt. SUCCES meid!ik denk aan je.. groetjes marianne
Sterkte Fleur. Hoop dat je gauw duidelijkheid hebt en dat je kindje dit jaar nog geboren wordt. Silly
Hai fleur, nou ik hoop echt voor je dat het snel doorzet hoor! en .. elk ondragelijke dag is er wel weer eentje dichter bij je kindje! Succes en sterkte he!