Hoi meiden, Helaas nog steeds zo rond als een tonnetje. me weeen aanvallen die een paar uur duren zijn weg en hebben plaatsgenomen voor hele lichte weeen die nu al 2 dagen duren. ben vanmiddag weer eens een tijdje in het ziekenhuis geweest en die kleine heeft het zo naar zijn zin daarbinnen dat ik nog steeds gevoels matig geen ja op inleiden heb kunnen zeggen. Ze hebben me wel gestript vanmiddag dus we zullen zien heb nu wel een rugpijn die ik ook heb bij me ongesteldheid altijd had. De gyn heeft wel gezegd dat hij er zoiezo vrijdag is dan heeft moeder natuur al de tijd gehad om het zelf te doen.
spannend fleur! JIj weet dus zeker dat je als moeder het nieuwe jaar in gaat! Mooi einde! suc6 en sterkte met de laatste lootjes! kus miek
Laten we het hopen dat ik lekker aanstaande zondag met me kindje en vriend lief het nieuwe jaar in kan. anders nog effe een paar dagen wachten waar ik maar vanuit ga. anders had moedertje natuur allang dopor laten zetten.
Ik hoop het ook voor je meid! Succes met de bevalling en alvast een gelukkig en gezond 2007. Liefs Claudia
Nog niet bevallen. morgen voor de laatste keer naar de VK woensdag naar de gyn. ben vandaag nog in het ziekenhuis geweest en de dag zal donderdag wwarchijnlijk plaatsvinden. heb al bijna 5 cm ontsluiting.
Die fleur die houdt zih toch wel heel sterk hoor... Ik was ondertussen al lang KNETTERGEK geworden! Hopelijk is het nu eindelijk zover, en hebben ze straks hun eerste kindje in hun armen
ja ja ik ben vorrige week bevallen van een hele mooie zoon. Hij heet Daan woog bij zijn geboorte 4150 gram en nu alweer 4300 gram had een geboortelengte van 54 cm. had het alleen van de week effe snel verteld onder topic geboren. ga gelijk me bevallingsverhaal schrijven.