Lekker, ik drink hem iedere dag. Ik bestel hem gewoon bij bol.con dan heb je hem lekker snel. ( geen winkels hier die hem verkopen )
Heb het gelezen..dank jullie wel Ik moet eerlijk zeggen dat ik begin te twijfelen of het wel een regeldag was. Daar lijkt het wel heel erg op maar ik heb nu af en toe wat lichte kramp in mijn onderbuik, het rommelt wat. Miss komt mijn menstruatie wel op gang en is daardoor de productie minder en dat uit zich ook op dezelfde manier lijkt mij. Wat denken jullie?
Het zou kunnen, ik had dat zelf ook met ruim 4 maanden en wat bleek... mijn eerste eisprong, na 5 maanden weer ongesteld. Borstvoedingsthee helpt hier ook, verkopen ze hier wel in de buurt en laatst 2e pakje halve prijs bij de tuinen.
En hoe is het nu? Was de verjaardag geslaagd? Misschien een regeldag doordat je productie is veranderd door cyclus die op gang komt? Regeldagen zijn toch gewoon alle dagen waarop je merkt dat er iets geregeld moet worden, wat de reden ook is. Wel heel fijn dat ze goed had geslapen! Succes verder weer!
Dank je wel Kara! De verjaardag was zeker geslaagd, ik heb maar 2 keer hoeven voeden tussen 14:00 en 17:00 dus dat is een stuk beter dan de dag daarvoor. Hoe is het nu dan bij jou Senna82?