Jemig Fleur...Dat was schrikken! Gelukkig is het met jullie kleintje goed! Inderdaad lekker rustig houden!
jeetje, dan denk je dat je het ergste gehad hebt en dan krijg je dat. doe lekker rustig aan en hopen dat het goed blijft gaan. moet je nog weer een keer terugkomen om te zien hoe het gaat of is het afwachten? liefs doris
pfffff wat een spannende dag heb jij gehad! gelukkig konden ze toch nog een kloppend hartje vinden en dat is het beste teken dat er is, toch?! ik duim dat het goed blijft gaan.
ik moet volgende week zoiezo dus dat kwam mooi uit. en verder me gewoon rustig houden. het bloeden is nog niet gestopt is het na het weekeinde nog niet minder dan moet ik wel even bellen
Joh, heel veel succes gewenst! Begreep ik goed dat ze eerst geen kloppend hartje zagen en later wel? Maar, dat zal wel spannend geweest zijn! Nogmaals veel succes gewenst! En rustig aan doen he?
idd eerste geen hartje kunnen vinden heb zitten overgeven in die wachtruimte. Schaamde me kapot. Maar gelukkig is nu alles weer rustig en ga ik heerlijk optijd naar bed.
nou ik hoop dat alles goed gaat! Wat zal je geschrokken zijn zeg! Komt het dan omdat je misschien te zwaar tilde ofzo of hebben ze daar niks over gezegd
Pffffffffff... jeetje zeg... Heftig hoor! Ik ga aan je denken de komende tijd en meeduimen dat alles goed gaat komen! liefs, Joeja
Ik pakte Daan uit zijn ledikantje en dat is een rare til zei de gyn omdat je je anders moet bukken doet bukken en tillen als normaal. We moeten nu leren dat Daan gaat staan als we hem willen pakken.
Jeempie, wat schrikken zal dat geweest zijn. Doe maar goed rustig aan en we duimen dat het goed komt!
oi wat een schrik zeg! fijn dat je toch gelijk bij de gyn langs kon en dat ze uiteindelijk een kloppend hartje zagen. hopelijk is het bloeden gauw over en blijft alles goed gaan! sterkte.
jeetje wat zal jij geschrokken zijn. Gelukkig is het allemaal goed en laat je maar lekker verwennen deze week!
Zo dat was idd behoorlijk schrikken, nou je rust nemen en hopen dat het allemaal goed blijft gaan. Verlies je nog steeds zoveel bloed?
Ik velies nog steeds bloed veel is het niet meer maar schik me iedere keer nog verschikkelijk als ik naar wc ga. Hopelijk is het na het weekeinde voorbij.