Gelukkig heb je een kuurtje gekregen. Bij mij is de pijn al een heeeel stuk minder, en heb nu pas 4 pillen op. Veel plezier met het weekendje weg. Welke pillen heb je gehad? Ik broxil 500 mg. capsules. Moet er ook 3 per dag een week lang.
@Yinte en Helia: Bedankt voor jullie berichtje! @ Gelukkig: Dat is ook toevallig die heb ik ook gehad 3 per dag 500mg klappers. Dit vind ik ook zo'n mooi woord "feneticillinekalium". Met zo'n naam moeten we wel snel beter worden en binnenkort maar weer eens galgje spelen haha! Ik heb er nu 2 op maar merk nog niet zo heel veel. Net nog even een uurtje geslapen en over een uurtje mag nummer 3 naar binnen. Ik ben blij dat je al een beetje opknapt. Groetjes Michelle
Morgen voel je je vast een stuk beter! Het duurt vaak 24 uur en dan ineens werkt de kuur. Beterschap en hopelijk zie je je nieuwe huisarts niet al te snel
Fijn dat je een kuurtje hebt gehad. Hoop dat het snel aanslaat, en je je weer beter gaat voelen. Wbt je nieuwe huisarts. Tuurlijk hoop je hem/haar niet al te snel te zien, maar misschien is het wel handig als je even een kennismakingsgesprekje aanvraagt? Tenminste dat doen ze in onze praktijk wel met nieuwe patienten. Dan heb je een beeld bij een naam.. Werkt vaak wat prettiger..
Ja, dan hebben we dezelfde medicijnen!!! Ik voel me iets beter, is natuurlijk niet ineens weg die keelpijn maar het scherpste randje van die gemene pijn is eraf. Wel irritant dat je 8 uur tussen de pillen innemen moet laten zitten. 7 Uur de eerste, dus wordt wekker zetten hahah, dan 3 uur en 11 uur sávonds (vind ik best laat), maar ja het is voor het goede doel. Zijn ook best grote capsules he, volgensmij net zo groot als de etos zwanger worden capsules. Trouwens, we kunen nu toch deze cyclus wel gewoon doorklussen voor een baby? Ondans we deze antibiotica slikken? Me eisprong komt een deze dagen dus..........
@Ingrid77: Het zou op zich wel handig zijn om eerst even kennis te maken met de arts maar eerlijkheidshalve denk ik niet dat ik dat ga doen. Ik werk fulltime en met de kleine man over de vloer vind ik het vaak lastig om voor dat soort dingen tijd te vinden/maken. Daar ben ik dan misschien weer wat makkelijk in al begrijp ik je punt wel hoor @ Gelukkig: Ik heb net even in de bijsluiter gekeken en er staat dat Broxil voor zover bekend zonder gevaar voor de ongeboren vrucht kan worden ingenomen. Ik zeg lekker doorklussen Ik heb overigens niet de instructie gekregen om er 8 uur tussen te laten. Ik moet ze 1 uur voor of 2 uur na de maaltijd innemen. Bij mij was het vandaag 10 uur, 3 uur en half 7 en ik leef nog steeds hihi. Ik kan me de Etos zwangerwordenbrokken ook nog wel herinneren. Wat een dingen waren dat, nu weet ik niet of het daaraan gelegen heeft maar ik was vrij snel zwanger toen ik ze gebruikte Succes met je ei bespringen, ik hoop dat het snel raak is voor jullie!!
ik kan tot half 11 sochtend bellen voor een afspaak ende rest van de dag voor vragen en als ze denken dat het dringend is mag ik komen