wij willen volgende week een dagje naar zee maar...waar? ik wil niet naar scheveningen...veel te druk. dochterlief wilt schelpjes gaan zoeken wij wonen in den bosch. als iemand iets weet?...ook graag wat ik in mijn tomtom moet instellen
Katwijk aan zee natuurlijk!!! Kom gezellig op dinsdag, dan is er toeristenmarkt in het centrum (straat achter de boulevard) Heerlijke gezinsbadplaats, waar het heerlijk toeven is. Alleen is er een zwemwaarschuwing ivm vervuilt water (zie AD), maar dat zal tegen dinsdag wel aardig opgelost zijn (en sowieso kom je als toerist aan de zuid kant van de watering terecht, en de stroming staat de andere kant op)....zo ik heb genoeg reclame gemaakt voor mijn dorp, X
Wil je echt naar het strand of wil je iets leuks erbij. Als je echt naar het strand wilt hoek van holland of afslag verder 's-gravenzande. Hoek van holland heeft ook nog leuke strandtentjes . groetjes kim
LET OP bij katwijk, almere en nog wat plaatsen Stond vandaag een groot stuk in de telegraaf dat het water daar niet veilig is omdat de rioolzuivering overstroomd is geweest. Je kan er schijnbaar behoorlijk ziek van worden. rtl maakt er ook melding van. RTL Nieuws - 'Veel zwemwater is vervuild' Ik vind persoonlijk renesse geweldig, rockanje moet dan weer heel leuk zijn voor kinderen, staat weinig stroming dus veiliger schijnbaar
Katwijk is op zondag volgens mij altijd gratis parkeren, maar het water lijkt me niet zo fijn nu. Begin vd avond was er ook een motor van een klm vliegtuig in brand gevlogen welke kerosine in de Noordzee heeft gedumpt, geen idee waar maar daar wil je denk ook niet zwemmen...
Meijendel bij wassenaar...is echt ontzettend leuk je parkeert de auto zon 2 km van het strand bij een heel leuk pannenkoekenrestaurant , ernaast zit een groot veld met en speeltuin, dan stukje lopen door de duinen (leuke mooie route) en hoppetee bij t strand...daar is overigens geen boulevard , maar wel een goede toegang tot het strand voor fietsers en wandelaars!
Wij zijn vanmiddag naar Renesse geweest, moet zelf ook even de naam van de straat onthouden voor de volgende keer : duinwekken. Is wel betaald parkeren (1,20 per uur geloof ik, dagkaart 8 euro), maar je loopt over de duin en je bent er, zitten ook 2 strandpaviljoenen. Is voor jullie wel wat langer rijden dan Scheveningen maar ook veel beter bereikbaar en vandaag was het echt niet druk. Ook genoeg schelpen te vinden, dit was de opbrengst van een uurtje op het strand
Noordwijk is leuk, maar ook best nog druk Wij gaan meestal naar langevelderslag, maar dat is misschien iets te ver voor TS??
Katwijk aan zee! Zijn mijn man en ik geweest met onze ondertrouw, en was echt leuk! Mooi centrum, en leuke terrassen! Veel plezier, en geniet er van, Xxx.