Ik heb gisteren mijn C schijf schoonmaakt met Ccleaner maar nu doet ineens Facebook het niet, ik krijg het dan zoals op de foto te zien, dit is ook zo met hotmail. Iemand enig idee hoe ik dit weer goed krijg ? Het is trouwens alleen op mijn Firefox, op internet explorer werkt alles wel gewoon goed, wil alleen IE niet meer gebruiken dus hoop dat ik dit nog goed kan maken. Thanx alvast. Bekijk bijlage 279553
Oh geen idee, ik gebruik ook altijd CCleaner (op Google Chrome) maar ik heb daar nooit last van.. Lees even mee, voor het geval het wel een keer gebeurd
Lijkt me losstaan van CCleaner an sich, maar lijkt erop dat de pagina niet goed kan laden. Is het alleen Facebook, of ook andere pagina's? Het kan ook aan Facebook liggen, dat die de gegevens die jij ophaalt niet snel genoeg stuurt, waardoor je browser zelf maar vast dingen neer gaat zetten. Ik heb dat ook wel eens en bij mij helpt het meestal om dan een paar keer te refreshen (f5). Ik heb het trouwens ook bijna alleen bij Facebook.
Het zou ook iets met je instelling voor cookies te maken kunnen hebben? Dat je die optie aan (of juist uit) moet zetten? Google daar anders ff op (of op je vraag). Er zijn allerlei internetfora waar computernerds je vast kunnen helpen...
Nou ik had er nooit last van voor ik die Ccleaner had gebruikt, denk wel dat het daar mee te maken heeft, misschien heeft die wel iets weg gehaald waardoor die pagina zich niet meer laad ofzo ? F5 ook al geprobeerd maar werkt ook niet, tis alleen bij FB en hotmail Ik ga wel ff firefox opnieuw installeren misschien dat dat werkt.
De internetverbinding even verbreken en dan weer opnieuw verbinden misschien? Volgens mij doe ccleaner niks met je browser... Ja, inderdaad misschien de cookies verwijderen, maar dan zou het met f5 opgelost moeten worden.
Heb alles geprobeerd, naar cookies gekeken, f5 gebruikt, niets werkte. Nu opnieuw firefox gedownload en hij doet het weer. Ik blijf er dus bij dat het door de Ccleaner komt, die zal vast iets weg hebben gehaald. Maar goed hij doet het nu weer en bij de volgende opruiming zal ik de Ccleaner eens door lezen. Thanx voor het mee kijken allemaal