Vraag voor de computer deskundige.

Discussie in 'De lounge' gestart door kippiekip, 11 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Ik heb gisteren mijn C schijf schoonmaakt met Ccleaner maar nu doet ineens Facebook het niet, ik krijg het dan zoals op de foto te zien, dit is ook zo met hotmail.

Iemand enig idee hoe ik dit weer goed krijg ?

Het is trouwens alleen op mijn Firefox, op internet explorer werkt alles wel gewoon goed, wil alleen IE niet meer gebruiken dus hoop dat ik dit nog goed kan maken.

Thanx alvast.

Bekijk bijlage 279553

2. Rundeeprunwild

Rundeeprunwild Fanatiek lid

1 apr 2011
    1.612
    38
    48
    Oh geen idee, ik gebruik ook altijd CCleaner (op Google Chrome) maar ik heb daar nooit last van..

Lees even mee, voor het geval het wel een keer gebeurd:)

3. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Heb je Firefox al opnieuw geinstalleerd?

4. kippiekip

nee nog niet opnieuw gedaan, alle websites werken behalve facebook en hotmail

5. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Lijkt me losstaan van CCleaner an sich, maar lijkt erop dat de pagina niet goed kan laden. Is het alleen Facebook, of ook andere pagina's? Het kan ook aan Facebook liggen, dat die de gegevens die jij ophaalt niet snel genoeg stuurt, waardoor je browser zelf maar vast dingen neer gaat zetten. Ik heb dat ook wel eens en bij mij helpt het meestal om dan een paar keer te refreshen (f5). Ik heb het trouwens ook bijna alleen bij Facebook.

6. Pinjo

Pinjo Bekend lid

5 jan 2008
    672
    0
    16
    Het zou ook iets met je instelling voor cookies te maken kunnen hebben? Dat je die optie aan (of juist uit) moet zetten? Google daar anders ff op (of op je vraag). Er zijn allerlei internetfora waar computernerds je vast kunnen helpen...

7. kippiekip

Nou ik had er nooit last van voor ik die Ccleaner had gebruikt, denk wel dat het daar mee te maken heeft, misschien heeft die wel iets weg gehaald waardoor die pagina zich niet meer laad ofzo ?

F5 ook al geprobeerd maar werkt ook niet, tis alleen bij FB en hotmail

Ik ga wel ff firefox opnieuw installeren misschien dat dat werkt.

8. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    De internetverbinding even verbreken en dan weer opnieuw verbinden misschien?

Volgens mij doe ccleaner niks met je browser... Ja, inderdaad misschien de cookies verwijderen, maar dan zou het met f5 opgelost moeten worden.

9. kippiekip

Heb alles geprobeerd, naar cookies gekeken, f5 gebruikt, niets werkte. Nu opnieuw firefox gedownload en hij doet het weer.

Ik blijf er dus bij dat het door de Ccleaner komt, die zal vast iets weg hebben gehaald. Maar goed hij doet het nu weer en bij de volgende opruiming zal ik de Ccleaner eens door lezen.

Thanx voor het mee kijken allemaal

10. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Jeej! Fijn dat hij het weer doet na het herinstalleren :)

11. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Op verzoek gesloten

Deel Deze Pagina