Spoedvraagje mediator omgangsregeling kind

Discussie in 'De lounge' gestart door angel10, 6 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angel10

angel10 Niet meer actief

Ja ik heb gezegd dat ze veilig zijn nu bij mij.
    En ook bewijs laten zien dat hij de kinderen als het kon zou willen ontvoeren.

2. ikke84

ikke84 Fanatiek lid

28 feb 2010
    3.062
    507
    113
    Meestal zal de rechter je ook eerst doorverwijzen naar en mediator omdat ze toch willen dat ouders dit onderling oplossen

mocht dit niet lukken dan kun je eisen dat hij ze eerst via het omgangshuis ziet.

dat hij jou mishandeld heeft zou ik allang aangifte voor hebben gedaan, maar dan is de vraag ook nog of hij zulk iets ook doet bij de kinderen.

3. angel10

angel10 Niet meer actief

De advocaat geeft aan geen aangifte te doen omdat er dan twee zaken door elkaar gaan lopen. En een melding nu beter is zodat het geregistreerd staat in het geval hij de kinderen toch helemaal eist.
    We gaan ook de mediation doen met mijn voorwaarde waar hij mee akkoord is gegaan. De advocaat wilt dan met die papieren alles vastzetten bij de rechter zodat hij niet de afspraken kan wijzigen.
    De advocaat kijkt namelijk naar de smsjes wat hij me stuurde waarin staat dat hij de kinderen zo zou kunnen ontvoeren als het kon.
    En omdat ik als moeder gebrekkig ben in het geloof.

4. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Waarom heb je niet gewoon aangifte gedaan?
    Hij mag hier echt niet mee wegkomen! Ik snap ook niet dat de advocaat anders adviseert.

5. Evientje

Evientje Niet meer actief

Ik snap niet zo goed waarom je advocaat geadviseerd heeft om alleen een melding te doen, deze kun je later namelijk niet omzetten! En heb je niks aan als hij of andere afspraken eist of de kinderen ontvoerd!

6. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Vreemd advies! Is die wel echt afgegeven?

7. angel10

angel10 Niet meer actief

Jazeker afgegeven!
    Als ik aangifte doet dan kan het in hun ogen een wraakactie zijn van mij omdat vader omgang eist.
    Als ik een melding doet dan kan dat meegaan met de omgang en weet hij dat hij niet veel kan maken meer.

8. Evientje

Evientje Niet meer actief

Daar dacht mijn advocaat anders over, snap de beredenering wel maar vraag me af of die wel geldt in jouw geval aangezien je na 4 maanden nog steeds klachten hebt! En of het met de omgang meegenomen wordt betwijfel ik, bij het omgangshuis nemen ze een aangifte zelfs niet mee, zelfs zorgmeldingen van justitie niet bij BJZ en veiligheidsmaatregelen van een veiligheidshuis ook niet!
    Overigens een omgangshuis verwezen via de rechter vanwege de hierboven geschreven meldingen onder andere!

Deel Deze Pagina