hallo iedereen, ik ben 13 weken geleden bevallen van een een zoon,nu bven ik daarna 1 keer ongesteld geworden en daarna niet meer voel me sinds 3 dagen ook echt misselijk kan het zijn dat ik zwanger ben of is dit normaal? en wat zouden jullie doen als je wel zwanger was,ik wil eigenlijk alle tijd en aandacht aan me eerste kindje geven dus ben nu ook echt in de war... groetjes
Jeetje, meid, das ook wat! Heb je reden om aan te nemen dat je zwanger kunt zijn? (onbeschermde seks, dus) Ik zou niet weten wat ik zou doen als ik nu zwanger zou zijn, hoor... Zou eerst een potje vreselijk hard janken, dat weet ik wel, want ben juist zo blij dat ik het moederschap eindelijk echt leuk vind Moet er echt niet aan denken uberhaupt nog een keer zwanger te zijn, laat staan zo kort na de eerste! Nou ja, hier heb je ook niet veel aan natuurlijk Het belangrijkste: Koop morgen als de wiedeweerga een test en kijk of het zo is! Daarna kun je tenminste gericht gaan kijken wat te doen... Sterkte!
Hoi Hoi, Het kan natuurlijk zijn dat je cylcus wat ontregeld is? maar als je zwangerschapsverschijnselen hebt zou ik toch maar even testen.... Ik ben vrij vroeg voor een tweede gegaan maar daar zit toch nog 5 maanden tussen. Stel dat je zwanger blijkt te zijn. Moet je de voor en nadelen tegen elkaar afwegen...ik persoonlijk zou het niet weg kunnen laten halen maar dat ligt geheel aan je persoonlijke situatie en wat je man/vriend wilt... Succes en eerst maar eens een test doen denk ik.... Groetjes Lysanne
ja dat ga ik zeker morgen doen telkens uitstellen en uitstellen misschien toch bang dat het echt zo is,ik weet het niet ben tegen abortus maar om een baby te hebben van 10 maanden en dan weer bevallen dat lijkt me moeilijk nu is het makkelijk met kinderwagen enzo hoe zou ik dat dan allemaal moeten doen echt een drama als het zo is. bedankt voor je snelle reactie!!!
geef je borstvoeding.....???!! Zoja... dit kan je cyclus onregelmatig maken.... (of doen wegblijven) en kan ook de bekende zwangerschapsklachtjes geven..... ontzwangeren kan trouwens ook klachten geven..... (hormoonschommelingen) bij twijfel.. gewoon testen....!!
Hoi Aylins, Ik ben ook 1 keertje een paar dagen een soort van ongesteld geweest en daarna helemaal niet meer. Ik was niet zwanger maar mn hele cyclus was ontregeld en ik geef geen borstvoeding. Ik ben nu maar weer aan de pil begonnen en dan maar zien hoe het gaat! Ik ben benieuwd naar je test morgen en ik hoop voor je dat hij negatief is (dat zal je me nooit horen zeggen maar in jou geval kan ik het me helemaal voorstellen moet er zelf ook helemaal nog niet aan denken)
Ik ben ook reuze benieuwd...! Hoop voor je dat de test negatief is (wat is dat raar om te schrijven, zeg!)
En al getest?! Ik zit een beetje met het zelfde. Mijn zoontje is 9 weken en een beetje en ik ben nog steeds niet ongesteld geweest. Dat is op zich niet zo heel gek,Wel onveilig sex gehad.... (I know, stom dom) maar de zwangerschapstest die ik een paar dagen geleden deed was niet echt duidelijk. Ik zag een heel lichte streep, mijn vriend niet. (maar toen ik hem hier op de site foto's liet zien van zelfde soort testen waarbij de tweede streep onduidelijk was en hem vroeg hoeveel hij er zag, zag hij er ook maar 1, terwijl het er echt twee waren...) Maar ja... ik zit hier dus ook af te wachten. Ben dus ook erg benieuwd hoe het bij jou gaat! Als ik trouwens zwanger blijk te zijn, raak ik eerst ik shock denk ik, maar dan zal ik het wel leuk vinden. Heb altijd wel gezegd dat ik twee kleine kinderen wil. Mijn oudste is nu bijna 5, de tweede dus 9 weken, nou dan heb ik wel twee kleine kinderen ja! Succes!
Ik neem aan dat je weet hoe je zwanger kunt worden en hoe je het kunt voorkomen. Ook na een bevalling ben je gewoon vruchtbaar. Wat je moet doen is zo snel mogelijk een zwangerschapstest doen en dan pas gaan nadenken hoe het verder moet. Als je zwanger bent moet je als de wiedeweerga foliumzuur gaan slikken. Ik heb 2 kinderen met 13 maanden verschil en dat is echt hartstikke leuk tot nu toe. Wij hebben er wel bewust voor gekozen
Het lijkt mij eerlijk gezegd nogal een aanslag op je lichaam, zó snel achter elkaar 2 babies..?! Ik weet het niet hoor...
Aan de andere kant: nu heb je een paar tropenjaren, daarna wordt het in één klap ook rustiger (zelf aankleden, naar school, etc.)