Help... heb een spoedvraagje en hoop dat iemand antwoord kan geven. Heb zojuist de pregnyl gespoten maar er lijkt een druppel achter gebleven te zijn in de spuit. Hij lijkt wel 'vastgeplakt' aan dat schuifdingetje (waar je de vloeistof mee naar beneden je huid in duwt) Ben helemaal bang dat dat net het belangrijke restje pregnyl is wat ik nog nodig heb... Maar heb inmiddels 3x die naald opnieuw in mijn buik gezet, maar we krijgen em er niet in (die druppel...) Is dit normaal? Hebben meer mensen dit? Zou het kwaad kunnen? Of hoe krijg ik die druppel er toch nog uit! Hoop dat iemand antwoord weet
thnx meiden! Het is gelukt!!!!!!! na heel vaak op de spuit kloppen (wat we daarvoor ook al hadden gedaan.. maarja..) is ie uiteindeiljk toch in t naaldstukje gezakt. Dus nog 1x gespoten en eindelijk zit de laatste druppel (was best een grote druppel namelijk) er ook in! Het is dus opgelost
Er blijft altijd wel een drupje achter in de spuit, dat krijg je er soms echt niet uit. Kan helemaal geen kwaad, daar is de dosis wel op aangepast. Succes met de punctie overmorgen! Hopelijk volg ik je snel, wij hebben waarschijnlijk donderdag of vrijdag de punctie.
Oh Sinja, wat een stress!!! Maar gelukkig is het helemaal gelukt (maar volgens mij kan het ook geen kwaad hoor). Nog 1 dagje...spannend!!!
Och lieve Sinja, wat een gedoe zeg! Fijn dat het toch gelukt is, maar denk ook dat het niet zoveel kwaad kan hoor! Maar je voelt je dan toch wat rustiger he! Succes met de punctie meis! Zal aan je denken! Liefs