Zo heb ik het truitje gekocht, maar dan met lange mouwen. Product Detail | H&M NL Het zat ook echt net zo mooi aangesloten als op deze foto. Totdat ik het heb gewassen. Op 30 graden en niet in de droger geweest. Toen het droog was, was het enorm gekreukt. Dus heb ik het gestreken wat ook op het wasetiket staat dat het kon. En deze flubber is wat ik ervan over heb gehouden. Wat heb ik nou fout gedaan? Had ik het niet moeten strijken? Ik probeer het nog een keer te wassen en daarna niet meer te strijken. Kijken of het dan weer in model komt maar ik heb zo mijn twijfels. Zouden jullie terug gaan, ook al heb je het al een keer gewassen?
Ik snap wat je bedoelt! Ik heb dat zelf ook zovaak gehad met de shirtjes van de H&M! Ben zelf nooit terug gegaan..
Jij hebt niets fout gedaan, dat is gewoon de kwaliteit, is wel vaker zo bij H&M, maar ik zou wel teruggaan hoor, want dit ziet er toch echt niet uit.
Ja, teruggaan. Jammer, want het is een leuk shirtje en met name bij je decolleté zit hij ook erg mooi!
Als je niet voor een eventueel derde kindje wil gaan is het het zeker waard om het truitje terug te brengen ja
@Locusta, ja ik vind het ook enorm jammer. Het zat echt prachtig en ik had net een niewe sapph bh gekocht en bij dit truitje zag je die heel erg mooi.
@Juju, whahahaa nee dat zit niet meer in de planning. maar inderdaad het zou goed dienst doen als positie truitje
ik zou ook terug gaan hoor! ze horen een degelijk product te leveren..en als niemand terug gaat weten ze ook niet dat er wat mis mee is
Ik werk in een andere winkel, maar wij zeggen altijd tegen klanten met dit soort klachten terug te komen. Soms is het een enkele fout (noemen wij maandagochtend productie) , maar soms blijkt dat het om de hele reeks gaat. Wij nemen klachten altijd terug en klant krijgt geld terug (mits het niet van een jaar geleden is) als het een enkele klacht is word dit gewoon vernietigd en is het klaar. Maar blijkt een groot deel zo als klacht terug te komen, dan word het terug gestuurd naar de leveransier. En die stlet een winkel ook weer schadeloos. Maar als er niemand mee terug komt kan een winkel zich er ook niet in verbeteren. Wij zijn als winkel zijn dus blij als mensen met een klacht terug komen. (uiteraard zijn wij het gelukkigst als er geen klachten zijn ) Maar als de klant dus terug komt, kunnen we het ook netjes afhandelen. Dus altijd met klachten terug gaan hoe onbenullig het soms lijkt.
Wat je fout hebt gedaan? Niets. Het enige dat je zou kunnen veranderen is niet meer kopen bij H&M. Maar dat ter zijde. Terug gaan hoor!
haha dan zou het wel handig zijn idd Maar gewoon teruggaan hoor! Ik lees dat dit vaker gebeurd bij h&m kleding (Heb ik nooit gehad gelukkig), maar je mag toch verwachten dat kleding vaker als 1x gedragen en gewassen mag worden.
is het niet gewoo katoen? als je katoen uithangt gaat het water het truitje uithangen. dus lubberd uit. daarom moet je die shirtjess/truien altijd liggend laten drogen heb ik geleerd
Mij is altijd gezegt geworden dat het bij wol is. En dan staat het volgens mij ook wel op het etiket..liggend drogen. Maar ik ga vanmiddag de stad in en eens kijken wat ze ervan zeggen.