ICSI 2012 Radboud Nijmegen

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Rosa1983, 20 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosa1983

Rosa1983 Actief lid

3 mei 2011
    150
    0
    0
    Advocaat
    Zuid-Holland
    Hallo! Wij gaan dit jaar beginnen aan ICSI in het Radboud. 31 mei hebben wij ons eerste intake gesprek. Gaat allemaal niet zo snel helaas :) Zijn er meer die ook omstreeks die periode van start gaan en ook in Nijmegen? Ben heel benieuwd naar de ervaringen en verhalen daar! Groetjes

2. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Wij zijn begonnen in Nijmegen maar inmiddels naar Dusseldorf gegaan. Nijmegen was voor ons geen succes verhaal, blij dat er nog zoeiets bestaad als Dusseldorf waar je als persoon en niet als nummer behandfld wordt.
    Toch wens ik je veel succes daar!

Liefs juffie

3. Rosa1983

Rosa1983 Actief lid

3 mei 2011
    150
    0
    0
    Advocaat
    Zuid-Holland
    Hoi juffie, bedankt voor je reactie! Hoeveel behandelingen heb je in Nijmegen gehad? Ik hoor ook van veel dat ze in Nijmegen juist zo lief en meelevend zijn, maar zal natuurlijk ook verschillen. Veel succes in Dusseldorf!

4. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Wij zijn nog voor de eerste behandeling naar Dusseldorf overgestapt. De verpleegsters en de urologe waar me mee van doen hadden zijn absoluut heel lief en meelevend inderdaad, ik denk dat wij net de pech hadden met de arts, misschien zat haar iets dwars toen geen idee, maar wij hadden er helemaal geen fijn en goed gevoel bij, en zijn daarom naar Dusseldorf overgestapt, mede ook dat ze in Dusseldorf geen wachttijden hebben, en in Nijmegen wel. En ze doen in Dusseldorf de punctie onder narcose dat vond ik ook een groot pluspunt. Voor ons is Dusseldorf nog dichterbij dan Nijmegen dus wij hebben deze keuze gemaakt.
    Maar natuurlijk is dat voor iedereen anders, ik hoop dat jij er heel snel zwanger mag gaan worden meid :).

Liefs Juffie

5. macy77

macy77 Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.239
    1
    0
    Nijmegen..
    Been there, done that!

Zie mijn onderschrift, zie daar een succes-ervaring!
    Niets dan lof, wat een fijne en lieve mensen die voor je klaarstaan.
    Hopelijk is het jullie ook allemaal gegund..

Succes met de spannende tijden.

6. Rosa1983

Rosa1983 Actief lid

3 mei 2011
    150
    0
    0
    Advocaat
    Zuid-Holland
    Bedankt allemaal! Zooo macy wat goed! En ook bij de eerste poging elke keer! Had je veel goede embryo,s ook om in te vriezen??

Deel Deze Pagina