Voor de geen die me wel eens gevolgd hebben of wat van me hebben gelezen.

Discussie in 'De lounge' gestart door knap, 9 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knap

knap Niet meer actief

Heb verschillende topic.s gehad zo wel als nu knap en toen pnirmal.

Maar moet zeggen nu drie jaar later ik eindelijk de dingen op een rij hebt en eindelijk de juiste keuze. Voor mij zelf kinderen en mijn lat relatie gemaakt hebben ja het is officieel een lat relatie weer. En het voelt zo goed. Een relatie hebben van niet met en niet zonder elkaar.

van alles geprobeerd dingen te verbeteren terwijl de simpele oplossing al die jaren al voor de hand lag. Ik maak me eigen keuze.s weer en laat niet mijn keuze.s af hangen van een Lat of kinderen of mijn omgeving. De kracht gevonden om verder alleen te gaan met Lat ja dat wel we kunnen niet met en niet zonder elkaar.

En voel me zo veel beter nu ik echt deze knoop hebt door gehakt. En al die tijd wist ik het wel alleen moest ik het uitvoeren.

Heb het jaren gedaan als alleenstaande moeder en zie wederom de kracht om het weer echt alleen te doen. Ben voor het eerst zo trots op me zelf.

2. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Goed zo meid, je komt er wel!
    Ik bewonder altijd wel jouw kracht en doorzettingsvermogen, denk dat je een sterke vrouw bent.
    Veel geluk!

3. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Ik heb in het verleden verschillende topics van je gelezen, en vond je toen al een ontzettende vechter en goed dat je even voor jezelf gekozen hebt toen je het nodig had.

Als jij het gelukkigst bent in een lat relatie is dat toch helemaal goed? Zo heb je misschien wel de lusten en minder de lasten van een relatie.
    Hoe gaan je kinderen hiermee om? zal vast een goede oplossing zijn, ook voor hun.

Wanneer je zelf niet goed in je vel zit en ongelukkig bent, geef je dat ook door aan je gezin, nogmaals knap en leuk voor je dat je weer zo blij bent!

En je mag trots op jezelf zijn!!

4. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Goed zo meid!

5. BabyLovley

BabyLovley Actief lid

21 jan 2009
    144
    0
    16
    https://www.facebook.com/nnnails.nl
    West- Brabant
    You go girl!! Leuk om te horen dat je nu weer helemaal in je sas bent.
    Ook ik ben trots op je ;).

Groetjes.

6. Feilo09

Feilo09 Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.565
    0
    0
    Logistiek planner
    Hoorn
    Goed om te lezen meid, ga zo door! :)

7. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Wat fijn om te lezen!

8. kvinna

kvinna Niet meer actief

Geweldig voor je! Heel knap (haha) dat je voor jezelf hebt durven kiezen.

9. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    Als je deze moeilijke keus maakt, mag je zeker trots zijn op jezelf.

Ik wens je voor de toekomst heel veel geluk toe.

10. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Goed zo meid.

11. Nescio

Nescio Niet meer actief

Dat moet niet makkelijk geweest zijn! Veel geluk.

12. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Ik had je nog helemaal niet herkend onder je nieuwe forumnaam, dacht echt dat je helemaal weg was hier.

Jouw dochter en mijn zoontje zit 1 dag verschil tussen.

Goed dat je nu de knoop hebt doorgehakt.
    Wens je heel veel geluk toe en je kindjes ook!

13. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Wat goed dat je voor jezelf kiest. Ik wens jou en je kindjes heel veel geluk!

14. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Wat goed van je.. Ga zo door meid..

15. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Hee lieve meid. Jij komt er wel, dat weet ik zeker. En dat je een sterke vrouw bent heb ik zelfs in "het echie" mogen zien. Goed zo! Je kinderen mogen trots zijn op een moeder zoals jij.

16. knap

knap Niet meer actief

Dank je meis. Jij ook sterkte met je man he. Als ik wat voor je kan doen. Dan zeker roepen?Goed;)

En de rest ook bedankt. ;)

17. knap

knap Niet meer actief

De kinderen gaan er heel goed mee om de jongste is nog te jong maar die rolt er van zelf in. En de oudste is zelfs wel blij met deze situatie. Hij kent mij van voor mijn jongste en de tijd dat het gewoon goed ging dat zegt mij genoeg. Hij heeft er vrede mee en weet dat ik er alles aan gedaan hebt om het voor hem ook haalbaar te houden. Ook met hem gaat het goed komen ook al heb ik me natuurlijke zorgen als mama.
    En denk dat voor de kinderen zelfs leuker er op gaat worden.

En idd wel de lusten van een partner maar niet de stress en andere ellende die er bij komt kijken. En ook voor mijn Lat_partner is het een betere oplossing. Daar van woord hij weer een leukere papa en ik hoef me niet meer te storen aan het gebrek aan de dingen waar ik tegen aan loop in mijn Lat relatie. Dat maakt hem geen slechte vader. Maar een vader die genoeg van zijn kinderen houd om toch langs te komen en naar zijn kinderen om te kijken. ;)

Heel lastig uit te leggen wat ik bedoel maar ik heb de lusten en lasten van de kinderen en hij de lusten en soms de lasten en zo is het het beste verdeeld in onze Lat..

;)

Deel Deze Pagina