Benieuwd of jullie ook zsm de bank opkruipen om lekker onderuit gezakt film of serie te kijken of gwn f lekker online te struinen Alles behalve nog iets productiefs en zinnigs Hoewel ontspanning ntl heel zinnig is voor j gesteldheid hahaha Ik heb gewoon echt geen puf en zin meer in iets anders dan lekker ontspannen en merk dat als ik iets moet doen wat m'n concentratie vergt ik echt nihil concentratie heb.. Herkenbaar? Doe zoveel mogelijk tussendoor en wanneer de tijd er voor is dus hoeft ook nie veel meer savonds dan f flesjes omspoelen en of n wasje aan bijv Maar ik wil al zo lang foto's insteken bijv maar gwn heen zin meer in als ik eindelijk de tijd heb.. Want echt tijd voor jezelf heb j ntl pas als ze lekker op bed liggen of een x elders zijn.. Hebben jullie de avonden op de bank ook nodig om te ontspannen voor t slapen en energie op te doen voor de andere dag? Begrijp me nie verkeerd ben gek op m'n ventjes maar ben vaak t grootste gedeelte van de dag ook tijdens opstaan en naar bed momenten alleen met twee kleine kindjes en onderneem ook veel met hen en in het huishouden dat ik me afvroeg of jullie dit herkennen?
Zeer herkenbaar! Ben vaak moe als ze 'eindelijk' slaapt.. Ga dan ook meestal languit op de bank tv kijken of uitgebreid douchen..
Herkenbaar hoor. Eindelijk tijd voor mezelf denk ik dan en wil dan ook geen dingen meer doen die 'moeten'. Duik hier dan ook op de bank. Tv aan, laptop op schoot en nog lekker even wat drinken.
Owww ja! Voor ik hem in bedje leg schenk ik me al een glas cola vol zodat ik dat ook al niet meer hoef te doen als ik weer beneden ben
Hahaha nee stel j voor dat j moe wordt nee oh grapje Zou echt zomaar iets voor mij zijn idd want ik doe ook echt alles al van te voren zo klaar zetten dat ik zo neer kan ploffen, behalve dat inschenken dan want ik wil m ice tea ice ice ice cold
Herkenbaar. Eten, opruimen, voorlezen, kinderen naar bed en lekker op mijn stoel tv kijken/internetten/spelletjes spelen.
Dat die ik ook meestal net voordat hij naar bed gaat en dan erachteraan. Neen bolleke laat maar liggen, dat is net opgeruimd, jij gaat slapeke doen
Ja hoor, ik doe ook weinig zinnigs meer 's avonds behalve goedbedoelde adviezen uitdelen op zp *nestelt zich nog dieper in de bank*
Haha ja ik ga ook zsm zitten/liggen/hangen. Ik lees nog weleens dat sommige mama's pas om 21u neerploffen ivm opruimen enzo. Hier gaat de tv een half uurtje aan na het eten, dan ga ik opruimen. Vervolgens douchen, boekje lezen en naar bed en kan ik beneden gelijk gaan zitten
ja hoor heeeel soms heb ik nog een beetje energie/zin om nog wat in huis te gaan doen, maar meestal lekker relaxen en bankhangen
Ik plof meteen op de bank neer zodra m'n kleine in bed ligt. Alles is al aan kant voordat hij naar bed gaat dus mijn relax tijd begint meteen na zijn bedtijd 😉
Meestal nog ff speelgoed opruimen en de tafel afruimen. En dan plof languit op de bank en mijn eigen ding doen. Heerlijk!
Zie dat jullie ook allemaal proberen alles aan kant te hebben voor ze gaan Soms benk als een bezetene snel nog f bezig maar kan niet rustig zitten als t n bende om me heen is Liefst zou ik ook nog schoonmaken want dat moet na een dag immers zo weer maar met katten is t de ochtend erna toch al weer nodig dus t wacht maar weer tot morgenochtend
Hier ook 1 grote plof. Heb ze er meestal "pas" om 8 uur opliggen. Zou zo graag willen dat dat een uurtje eerder was. Uurtje eerder op de bank hihi, nee maar dan zou ik nog wel wat kunnen doen zoals inderdaad een leuk fotoalbum maken. Heb ik na 8 uur echt geen zin meer in. Lig ook uiterlijk tien uur op bed hoor.
heel eerlijk laat ik soms ook gewoon de boel de boel en ruim het in de ochtend op. heb savonds vaak echt geen puf meer (zeker nu met de zwangerschap icm chronische vermoeidheid die ik al jaren heb) maar probeer wel het ergste evt samen met onze kleine meid te doen. ze vind het geweldig om dingen op te ruimen.