Maandag werd ik gebeld of ik ipv digitenne (wat ik nu heb), interactieve tv wil. Het zijn 26 zenders meer en voor de tv boven kan ik wel gewoon het digitennekastje houden.. Wie heeft dit? Is het een verbetering of is het 3x niks? Vind het wel leuk dat je dit uit kunt breiden met bijv. een kinderpakket voor 5 euro per maand. De kosten zijn niet zo boeiend, met interactieve tv ben ik 2 euro per maand meer kwijt geloof ik.
ik zou het niet doen schoonouders en zwanger hebben het en het is daar echt drama constant valt het beeld weg of loopt het vast! heul irritant als je een film ofzo aant kijken bent
Het leuke is dat ik toegezegd heb om over te stappen van Ziggo naar KPN met interactieve tv en dat ik daarna nooit wat ontvangen heb. Ze zouden Ziggo opzeggen voor me en ik zou binnen 2 weken een pakket krijgen om het spul aan het sluiten. Hebben nog steeds Ziggo en heb het pakket nooit ontvangen. KPN heeft bij mij dus helemaal een beetje afgedaan...
Ik heb het ook, en het werkt hier prima. Digitenne krijg je er dan gratis bij. Dat gebruik ik dan boven in de slaapkamer. Het enige nadeel van interactieve tv is dat het zappen niet snel gaat, soms zelfs erg langzaam.
Ik vind het grote nadeel aan digitenne dat als je iets opneemt op tv je perse die zender op moet laten staan en niet kunt zappen naar een ander kanaal, wat is dan het nut van het opnemen als je die zender toch moet laten opstaan haha, daarom hier geen digitenne
Bij ons in belgie is het blijkbaar een stuk makkelijker, we kunnen 1 zender opnemen en nog zappen naar een ander kanaal Vanaf je 2 zenders opneemt kan je niet meer zappen verder zitten alle kanalen erbij vooral de kinder zenders zijn echt enorm, disney channel, vtm kzoom , studio 100 tv Ik wil niet meer terug !
Wij hebben digitenne gehad en nu interactief. Ik vind het een uitkomst. Nooit problemen mee en je kunt alles opnemen en op pauze zetten, dat kan met digitenne niet.
ik ben zoooo blij dat wij zijn over gestapt.. had wel veel eerder gemogen. veel betere beeld kwaliteit.. extra zenders die zowel man lief als ik leuk vinden en om domi bezig te houden de kids pakket ( wij hebben totaal pakket) Ben echt zo blij.. en heb nu normaal nederland 1, 2 en 3, bij ziggo altijd sneeuw op en mijn internet pleurde op een gegeven moment ongeveer 20x eruit.. Dus ik zeg nooit terug naar Ziggo.