Nu breekt mn klomp, echt waar..

Discussie in 'De lounge' gestart door Jucade, 21 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ongelooflijk wat een zootje bij t UWV. Hier een samenvatting in t kort. Doordat t CWI storing op hun website heeft, kan ik niet inloggen. Hier al een aantal x over gebeld. Konden ze niks aan doen, ik was wel ingeschreven maar op één of andere vage manier kon ik dus niet solliciteren. T leuke is dat ik elke 4 weken een werkbriefje moet opsturen naar t UWV om zo mn uitkering te krijgen. Ik had vorige maand druk gesolliciteerd maar door hun website troep kan ik die referenties van mn sollicitaties niet meer opvragen.. belachelijk maar waar. Dús ik kon mn werkbriefje van deze maand NIET opsturen. Na heen en weer gebel hoor ik dus zonet dat ze mn werkbriefje al binnen hebben.. NOU JA! Ik zeg dat kán niet, hij ligt voor mn neus.. En ze hebben ook al betaald.. dusss. Dat is toch abnormaal.. Ik begrijp er geen hout meer van! Maar ik vind t nu wel best.

2. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Het enige wat ik kan en wil zeggen over het UWV is (want als ik aan deze instantie denk krijg ik al hyperventilatie :( ....ze maken er een zooitje van! Iedereen werkt langs elkaar heen daar en daarnaast vind ik ze helemaal niet klantvriendelijk ehhh zeg maar menselijk/sociaal voelend.

Succes ermee!
    Ik heb er zelf al jaren ellende mee, maar voor vandaag stop ik even het woord UWV snel onder de grond pfff...

Mirre

3. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Hahaha ja instanties en hun administratie systeem joh, en dan al die computersysteem veranderingen ,waarvoor ze dat doen? Kunnen ze weer weken eraan wennen en storingen enzo...zucht..

4. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.275
    6.802
    113
    Belachelijk. Dat is toch niet normaal. Misschien moet je dit rapporteren aan de Nationale Ombudsman. Die zullen niet gelijk met jou probleem aan de haal gaan, maar als ze het vaker horen kan er een onderzoek naar worden gedaan.

Ik heb ooit ook eens een uitkering aan kunnen vragen, na ontslag. Maar ik heb het dus laten zitten. Wat een gedoe zeg. Ik heb snel even een tussenbaantje gevonden toen. Ik heb dus nog een maand tegoed van ze.

Maar als je zwanger bent gaat dat helaas niet op natuurlijk, ;)

5. Niet meer actief

Het is echt drama het UWV hou maar op schei maar uit.

ik weet er alles van en ik heb nu ook ziets van ik vind het best.

6. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    zal ik dan toch een positief woordje doen over het uwv?
    ze hebben mij namelijk wel een geodgevoel gegeven!
    Mijn arboarts doet lasting omdat ik thuis zit ivm bekkenproblemen en uitval aan me rechterbeen, waarschijnlijk ischias maar niet zeker...

Hun vinden het me raar en hebben me wat advies gegeven.
    En zijn steeds weer heel vriendlijk aan de telefooon.....

ik denk; toch leuk om iets positiefs te horen ;)

7. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Op zich ben ik er niet echt negatief over, maar t is vaag hoe t allemaal gaat. Nee, je zult mij nu niet meer horen klagen voor de rest. Vind t wel gebakken. De mensen die ik aan de telefoon had, waren ook erg klantvriendelijk en aardig hoor!

8. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.275
    6.802
    113
    Ja wel aardig, maar goed hun werk doen ontbreekt nog al eens.

Zij hebben netjes geld elke maand, maar mensen waarbij het allemaal mis gaat zitten mooi met de elende.

9. Niet meer actief

bosi helemaal mee eens!

10. Ik ben sinds eind augustus in de ziektewet wegens bekkenproblemen, ik krijg nog steeds werkbriefjes met aanmaningen, terwijl ik de officiele uitschrijving allang gehad heb, ook de UWV arts zeibdat ie me as na de bevalling weer wilde zien :rolleyes: alle afdelingen werken langs elkaar.
    Ze schrijven dan meteen van die dreigementen dat ik er een dag nerveus van ben en ik heb al drie keer een bericht moeten schrijven dat het hun fout is en honderd keer moeten bellen, wat een stelletje eikels zijn dat.

Thanks....dat lucht giga op!

11. Mariebel

Mariebel Fanatiek lid

10 jan 2006
    2.373
    0
    0
    Drenthe
    Uwv.... mijn bloed begint te koken als ik die naam al hoor...

Ze hebben mij een tijd geleden 6 maand niet betaald... terwijl mijn vaste lasten wel door gingen... ik kan je vertellen ik kon letterlijk nog maar 2 euro verder de MIN in en dan was het afgelopen voor mij... Toen kwamen ze pas over de brug.. Ze liegen en bedriegen alles bij elkaar en ze denken af en toe dat ze God zijn...
    Ik heb toen een lange brief naar de ombudsman gestuurt maar die deden er ook niets aan omdat het uwv nog niet op mijn klacht hadden gereageerd...
    Het is al erg genoeg dat ze een eigen klachenbureau hebben, maar tja daar verklaren ze alle zwage klachten tot ongegrond en de kleine klachten gegrond dus daar bereik je ook niets mee..

Maar goed ik ben eraf en wil er voorlopig ook niets meer mee te maken hebben... Ik heb nog steeds geen werk maar zoek op mijn eigen houtje wel door... Dit voelt veel rustigere aan dan dat verplichte solliciteren... Reageer alleen op banen wat me ook daadwerkelijk wat lijkt...

12. lykel

lykel Actief lid

26 okt 2006
    337
    0
    0
    dordrecht
    ik heb ook geen goede ervaring met het uwv heb 4 maanden zitten wachten tot ze een keer met geld over de brug kwamen.
    ik werkte toen voor 2 bazen en de ene deed de betaling via hun en de andere niet maar daardoor zeiden hun telkens dat het via mijn werkgever ging dus ik moest telkens bellen tussen hun en mijn werkgever. uiteindelijk hebben ze toe gegeven dat ze een fout hadden gemaakt nadat ik juridische stappen wou gaan ondernemen. zit hier ook met mijn vaste lasten en zo

Deel Deze Pagina