Wat is iets waar jij nou bang voor bent of waar je echt helemaal niet goed van word? Ik heb een spinnenfobie. Ik word al gek als er zo'n milimeter dingetje bij me in de buurt komt.. Ik krijg helemaal de kriebels van al die spinnen boven de ingang van de flat
Wat ik echt ranzig vind zijn die regen wormen die opstraat liggen als je savonds de honden gaat uit laten en dan zie je ze in de verte al liggen bleeuh ik spring er dan echt tussen door en heb zo'n vies gevoel...bleeuh
Mijn angsten hebben vaak niets te maken met enge beesten ofzo. Zijn vaak meer de angsten om geliefden kwijt te raken, of enge ziektes krijgen etc. etc. Daar kan ik echt van in paniek raken, dus probeer ik er verder ook niet teveel aan te denken Oh ja, en momenteel is mijn grootste angst om 1 of beide kindjes kwijt te raken. Maar dat zullen veel zwangere vrouwen wel hebben neem ik aan.
ik heb hetzelfde als caitlin79.. ik ben ook bang geliefden kwijt te raken en als ik daar aan denk kan ik ook helemaal in paniek raken.
Ik ben idd bang om familie te verliezen, en vreselijk bang voor muizen(de kat nam er eentje mee onlangs )
Ja dat is natuurlijk echt heeeel erg....pff daar moeten we maar niet te veel over nadenken want dan heb je geen leven meer...getverderrie
Waar ik heel erg bang voor ben zijn haaien, nou denk je hoe kom je daar nou bij, ik kan het je niet vertellen! Ik durf vaak zelfs de zee niet heel ver in omdat ik bang ben dat er eentje aankomt, of op mijn buik aan de rand van het water liggen dus met me rug naar de zee, nee dat zie je mij niet heel lang doen! Als ik ze zie al, krijg ik de rillingen! Ook als we op een boot zitten en iedereen springt eraf om in de zee te zwemmen scheit ik werkelijk in mijn broek! Ik zeg altijd maar dat ik in een vorig leven ben opgegeten door een haai! Ook heb ik het met bepaalde plekken in de Belgische Ardennen dat ik me heel ongemakkelijk en heel bang voel, dat heb ik al van kleinsaf aan! Over het verlies van mijn naasten, dat staat sowieso op 1, maar ik denk dat iedereen dat wel heeft!
Ik ben bang in het donker haha. we hebben nog echt een nachtlampje niet fel hoor maar er moet gewoon altijd licht zijn. als ik 's nachts naar de wx ga dan doe ik alle lampen aan die ik onderweg tegen kom. als ik in het donker over straat loop dan loop ik met haarlak in me handen en als ik ergens weg ga zeg ik altijd nog ik bel als ik thuis ben. erg he.
De tandarts... overgevend en rillend van de angst soms al dagen van tevoren, zelfs bij de halfjaarlijkse controle.
om mijn dierbaren te verliesen , maar als je het over dieren hebt..... bbrrrrrrr ik ga echt op de loop voor MIEREN en dan vooral de rode in grote kolonies bij elkaar.... aaaaaaaaaaaaaaahhhhhhh!
Ik ben ook erg bang voor onweer Maar durf ook echt niet in een lift (ben vroeger een keer blijven hangen ) En om ziek te worden, vooral overgeven En me familie kwijt raken, alleen de gedachten al, word ik heel erg bang Ik ben voor een heleboel dingen bang.Ik zou graag willen dat het anders is, maar helaas. Ik ben gewoon een bangepoeperd
Ik heb ook hoogtevrees. ik krijg echt zo'n vreemd gevoel in mijn buik als ik een afgrond oner me zie. Zelfs als ik bij ons op het balkon sta, we zitten op de 1e verdieping en dan over het randje kijk.. brrrr. recht vooruit heb ik geen problemen mee, mar naar beneden.. En ik durf niet op een trapje te staan, dan ga ik helemaal trillen.. een krukje durf ik wel, maar een ladder of een keukentrap.. brr
hai ik ben ook bang voor overgeven net als mussie. had het ook al gezet bij het topic fobie. maar er is een site voor overgeef angst namelijk www.emetofobie.nl daar vind je heel veel steun en herkenning van andere mensen. ik zit er geregeld op. maar voor de rest ja dood gaan en me dochtertje alleen achterlaten. groetjes annegie
Ik lees dit onderwerp en ook ik heb een fobie weleenswaar een vreemde. Ik ben namelijk als de dood voor die porseleinen poppen met bewegende ogen. Je kent ze misschien wel met van die mooie jurkjes aan etc brrrrrrr ik vind ze echt niet leuk! Regen wormen vind ik ook walgelijk en word er toch wel onpasselijk van , maar dat komt uit mijn jeugd ik had namelijk een vreselijke buurjongen die die krengen in mijn jas gooiden of mij en mijn vriendinnetjes ermee ging bekogelen BLEH. xxx Jet