Hallo meiden, heb even een vraagje..... heb afgelopen dinsdag mijn laatste provera gebruikt... En heb sinds vanmiddag bruinachtige bloedverlies.. Dat is bij mij een teken van begin ongesteldheid.. Nu is mijn vraag.. moet ik dit als eerste CD zien of echt pas als het goed doorzet??? want anders moet ik de 2de dag gaan spuiten met menopur... vandaar mijn vraag!@!! Ik hoor het wel groetjes en zovast bedankt voor het lezen van mijn berichtje.. raak er best onzeker over!!!
Ik had ook altijd eerst bruinige afscheiding en werd dan paar dagen later ongi. Heb altijd 1e dag dat het echt doorzette als 1e cyclusdag aangehouden. In het zks zeiden ze ook altijd dat ik moet wachten tot het echt doorzette. Succes ermee!
dankje wel lindinah dan houdt ik dat denk ik ook maar aan... vind het wel moeilijk.. heb echt de klachten van ongesteld zijn... buikpijn, veel naar het toilet moeten voor ont... (SORRY)>> stik sjaggie
Ik heb geen idee. Wel moest ik bloedverlies voor 18:00 als cd1 aanhouden. Begon hèt na 18:00 dan was de volgende dag cd1. En het ligt er natuurlijk ook aan hoe je ongi normaal begint. Bij mij is het altijd met bruinverlies. Dus dan zou dit voor jou cd1 zijn in mijn ogen.
Wat lindinha zegt, klopt! Pas als t echt doorzet en rood is, is dat cd 1. (heb zelf soms wel ns 7 dgn bruin en pas daarna rood. Dat is dan dag 1, niet eerder)
Hoi, Sluit me bij mn voorgangers aan. Rood bloedverlies telt als de eerste dag. Ik ben deze ronde aan de pil geweest voor een cryo tp en moest ook op dag 1 starten met progynova. Had ook eerst wat bruin verlies en dat is een goed teken want dat betekent dat het eraan komt. Dus nog even geduld op het echte rood. Heel veel succes met je poging. Groetjes joontje
joanita@ idd wat lindinha klopt helemaal, helder rood is dag 1 en gebeurt het om 18 uur s avonds dan is dat nog dag 1 als ik het goed heb.
thanks marmat... k wil jou even een digitale knuffel geven !!!!!! denk dat je zelf wel weet waarom!!!!!
ja heel snel.. \daar ben ik alleen maar blij om... denk dat iedereen hier elkaar graag wil helpen... @marmat: heb gewoon julli op afstand een beetje in de gaten gehouden op forum en weinig gezegd.. maar heb zoveel respect voor jou en je wederhelft hoe jullie het hebbenopgepakt,, ookal is het super moeilijk!!!!
Denk het ook meis, ik werd een keer [ tijd geleden om 18 uur ongi heb hier op forum toen gevraagt hoe het zat , en toen hoorde ik dat ik die dag als eerste moest rekenen. Want die dag begon ook met bruin verlies en dat telt niet!! Nu al tijden geen last van bruin verlies.
Klopt dat als je laat op de dag roodverlies heb je de volgende dag als cd 1 moet nemen. Is mij verteld door het zh.
Ik ga me verstoppen want ik word achter na gezetten Nee hoor zonder gekheid is heel lief hoor waardeer ik zeer meis. En als ik anderen nog kan helpen doe ik dat graag . Ben je nu weer gerust gesteld meis!
Na eerst heel veel, lang bijna niet en nu komt die bruine zooi weer. Hopelijk vorige week voor het laatst gehad.
ja wacht gewoon op bloed nu... klinkt beetje vreemd meeste wachten er niet op maar ik wel.. kank beginnen met spuite... dus wel wachten ff af... thanks meiden