Hoi Het is weekend en de fertiliteitsafdeling is nu niet meer open. Nou heb ik wel een noodnummer maar dat wil ik echt alleen in nood gebruiken. Zie mn onderschrift ook. Maar sinds een kwartier flinke menstruatiekrampen en helderrood bloedverlies. Krampgevoel in het midden dus mn baarmoeder. Ik denk zelf dat het gewoon een miskraam is ( zat er al op te wachten) en dinsdag heb ik nog een echo gehad en toen waren er geen tekenen van bbz. Wat denken jullie met deze klachten? Bij bbz heb je toch vreselijke pijnen aan de zijkant en geen bloedverlies toch? Ik denk echt dat het geen bbz is maar ga toch twijfelen omdat ik dan ga denken wat als... Dank vast..
Gezien het feit dat ze een vruchtzakje in je baarmoeder hebben gezien tijdens de echo, denk ik dat dit inderdaad 'gewoon' de miskraam is waar je sinds de echo al op zit te wachten De symptomen van een bbz zijn naar mijn weten inderdaad wat anders, maar puur aan de hand van je symptomen zou ik niet willen gokken op wel/geen bbz. Ik beredeneer het echt vanuit wat ze op de echo gezien hebben. Denk je aan (ook) een bbz omdat je 2 eitjes had? In ieder geval veel sterkte gewenst en je mag altijd zo'n nood nummer bellen hoor, daar is het voor!
Wat heftig pippeke Het noodnummer wat je hebt is van het ziekenhuis? Mss is het voor je eigen gemoedsrust fijn om even met ze te bellen? Daar zijn ze voor...dat je nu bloedverlies hebt is al moeilijk genoeg.Het is niet fijn als je daarnaast ook nog stress hebt wat mss weggenomen kan worden. Heel veel sterkte!
Ik hoorde vandaag van iemand dat het kapot gaan van de eileiders door een bbz meestal later is, 7-8 wk. Dat heeft met de afmeting van het vruchtje te maken. Sterkte ermee als het een mk is
als je het vruchtzakje op de echo hebt gezien, en je nu kramp in je baarmoeder voelt en gaat vloeien klinkt het idd of je miskraam op gang komt , maar niet als een bbz helaas toevallig heb ik afgelopen week een bbz gehad (6+ weken zwanger), ben uiteindelijk met spoed geopereerd ivm barsten van de eileider. En dus ervaring met de pijn die hieraan voorafging. En dat was duidelijk aan een kant. ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan dat ik niet eerder had gebeld want het was afwijkend pijnlijk, al een paar dagen, en niet in baarmoeder maar bij eierstok. Voelde of er 20 follikels klaar stonden. Bbz gaat trouwens wel vaak gepaard met bloedverlies. Hoop dat dit je wat geruststelt in deze verdrietige situatie.. En bij twijfel: gewoon bellen! Sterkte meis