na cytotec toch nog curettage.......

Discussie in 'Miskraam' gestart door ik86, 15 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ik86

ik86 Actief lid

19 feb 2011
    161
    0
    0
    Nadat ik op 21 februari cytotec heb gebruikt, had ik wel verwacht dat alles schoon was. ik verloor duidelijk een vruchtzak en de krampen waren zo heftig geweest. Een paar dgn later een echo in het zh, het was nog wel wat rommelig maar dat was normaal volgens de gyn.

Na bijna twee weken ging het bruine bloedverlies ineens weer over in rood bloedverlies, ik heb dit even aangekeken maar het zat me toch niet lekker. Woe het zh gebeld en do moest ik komen voor een echo........en wat bleek zoals ik al dacht mijn baarmoeder was niet schoon :(

Nu heb ik aankomende donderdag een curettage, heeft iemand hier ervaring mee? en hoelang duurde het bloedverlies daarna nog?

Hoe snel weer menstruatie? of al weer zwanger?

ben benieuwd naar jullie ervaringen.

2. mamsvan6

mamsvan6 Actief lid

14 jan 2014
    399
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi, ik had bij de 2e miskraam ook cytotec gekregen.
    daarna alsnog curettage, omdat alles niet weg was.
    Na curettage gewone menstruatie. was na 4 maanden weer
    zwanger, maar eindigde weer in een miskraam.
    Toe na 3 maanden weer zwanger ging wel goed.
    sterkte en beterschap
    mamsvan6

3. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Ik heb in december 2x cytotec gebruikt en was daarna ook niet schoon. Zou ook een curettage krijgen maar die dag werd er eerst nog echo gemaakt. Er was te zien dat het bloed in mn baarmoeder al iets minder werd. Heb het dus afgewacht en na 3 maanden regelmatig bloed te hebben verloren lijkt het nu gestopt. Mijn lichaam heeft het dus zelf opgelost en de echo zag er pas ook goed uit.

Ondanks het bloedverlies werd ik netjes na 5 weken weer ongesteld in januari.
    Nog niet zwanger helaas.

Heel veel sterkte!

4. ik86

ik86 Actief lid

19 feb 2011
    161
    0
    0
    Dankjewel voor jullie reacties. Hoop dat het na donderdag echt genoeg is en we weer langzaam verder kunnen denken.

5. skye81

skye81 Bekend lid

24 aug 2013
    920
    11
    18
    NULL
    NULL
    Hoi!

Hier ook een curettage gehad nadat de miskraam na cytotec niet compleet was..Na de curettage geen last meer gehad, een week erna een beetje rood bloed verloren en wel veel bruinverlies gehad.
    Ik was onder narcose tijdens de curettage en was redelijk snel weer het ziekenhuis uit.

Ik werd vier weken de curettage weer ongesteld. Ik ben een paar maanden bewust niet zwanger geraakt dus daar kan ik niets over zeggen. Wel zijn er veel vrouwen snel weer zwanger geraakt na hun curettage.

Heel veel succes donderdag!

6. ik86

ik86 Actief lid

19 feb 2011
    161
    0
    0
    @skye81 ik ga idd ook onder narcose. Vind t wel spannend en hoop dat het voor mij ook mee gaat vallen. Weten al 2 maanden dat het niet goed is, dus wel fijn als we het nu een beetje kunnen afsluiten.

7. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    Hoi, allereerst sterkte.

Ik kreeg 20 nov te horen dat het mis was. Ik verloor bloed en wilde eerst de natuur zijn gang laten gaan. helaas gebeurde er niks. toen cytotec gehad en ook toen gebeurde er helaas niks. Toen ben ik 4 dec gecureteerd. heb nog een week ligt bloed verlies gehad,
    mijn cycles begon op 1 jan. en op 27 feb had ik een positieve test.

8. ik86

ik86 Actief lid

19 feb 2011
    161
    0
    0
    Mamajanneke, dankjewel voor je reactie. Wat fijn dat je nu alweer een positieve test hebt gehad!
    Hoop dat mijn lichaam ook niet te veel van slag zou zijn en mijn cyclus Iig weer snel normaal is.

9. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    @ik86 fraaf gedaan. T is wel spannend hoor. controleer steeds op (geen) bloed.
    Ik hoop voor je dat t bij jou ook snel weer op de rit is!

10. ik86

ik86 Actief lid

19 feb 2011
    161
    0
    0
    ja dat snap ik idd, weet wel zeker dat ik dat ook zal hebben. Al moet ik zeggen dat wij pas wisten dat het mis was bij de eerste echo.

Heeft het bij jou voor de miskraam lang geduurd voordat je zwanger was? Bij ons drie jaar. dus hopen dat mijn lichaam nu weet hoe het moet.

probeer van je zwangerschap te genieten! en zal voor je duimen!

Deel Deze Pagina