Bron: BN/DeStem Gepubliceerd: dinsdag 22 mei 2007 @ 10:31 Het Groningse Uithuizen heeft problemen met verstoppingen in het riool. Oorzaak zijn door het toilet gespoelde kittens. Ook belanden jonge katjes in het riool nadat ze in een put zijn gegooid. Op een gegeven moment komen de dode katjes aan bij een pomp die defect raakt door de weggespoelde kittens, zo legt een woordvoerder van de gemeente Eemsmond, waaronder Uithuizen valt, uit. Vorige week was dat nog het geval, en vorig jaar vertoonde de pomp op dezelfde locatie driemaal een storing vanwege dode katjes. De reactie van de Dierenbescherming spreekt voor zich: ''Schandalig. Mensen moeten hun laten helpen. En als ze dat te duur vinden, moeten ze maar beter nadenken voordat ze een dier aanschaffen.'' mensen mensen mensen......het moet niet gekker worden.....
geef die jonge katjes weg, er zijn zoveel mensen die graag een jong poesje willen. laat anders je poes helpen of geef r de kattenpil. mensen dit kan toch niet,waar moet dat heen...
oh jakkes, onze kat is nu aan het bevallen, het is zo mooi, dat kun je toch niet doen! en dan te bedenken dat ik vlakbij uithuizen woon, gedsie, hadden ze ze hier ook wel mogen afgeven zeg
Walgelijk! Hoe komt iemand er überhaupt op kittens door de plee te spelen : BLEGH zieke geesten hoor!
Schoften! Ik vind het al moeilijk om een dode goudvis door de wc te spoelen. Laat staan een die leeft. En dit zijn kittens notabene! Ik geloof dat ik helemaal door het lint zou gaan als ik iemand dat zou zien doen ...