De titel zegt het al; ik ben op zoek naar een memobord. Ik heb er ergens een gezien, maar weet niet meer waar...... Het is van melkglas en de dagen van de week staan er op vermeld, van onder naar boven. Ik dacht met een streep onder de dagen. Het bord hangt verticaal, maat 30x40 ongeveer. Onder de dagen van de week is ruimte om te schrijven. En helemaal aan de onderkant nog ruimte voor notities dacht ik. Verder dus geen ruimte om papiertjes / foto's of iets dergelijks op te hangen. Heeft iemand een idee welke ik bedoel? Ik zoek me suf op internet, maar kan hem echt niet vinden. Albast bedankt!
Deze is volgens mij wel met matglas maar dan heb je ook dat zwarte vlak, dat zoek je vast niet.... Naga Magnetische Weekplanner 40x60cm Nederlandstalig - DiscountOffice.nl
Klopt. Ik heb dus een versie gezien met alleen het linkergedeelte en dan wel het hele formaat van het memobord.
Bdankt voor het meedenken! Kruidvat heeft inderdaad af en toe memoborden, maar niet degene die ik zoek.....Xenos helaas ook niet. Ik heb nog wel eens zitten denken aan de Expo, maar weet niet of die nog bestaat.
Hema heeft ook glasborden, misschien een idee om de week te verdelen door er leuke washitape op te plakken? en kleine plakletters voor de dagen. Ze hebben ze in verschillende kleuren en maten. HEMA glasbord 35 x 35 cm
http://img.hema.nl/products/weekplanner-14690500-productzoom_rd-1014478052.jpg Deze hebben wij en bevalt goed.
Nee helaas, degene die in mijn hoofd zit, ben ik nog steeds niet tegengekomen. Wellicht dat ik nu maar gewoon een blanco versie ga aanschaffen en er zelf de dagen van de week op zet.