Waar babykamer gekocht?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Maagd, 8 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Hallo,

Afgelopen weekend hebben we gekeken naar babykamers. We zijn begonnen bij de Ikea, wat ik gelijk al niets vond en daarna zijn we naar de babydump gegaan.
    Ik vond de kamertjes tegenvallen. Qua prijs best duur voor wat je krijgt in kwaliteit. Kastjes, deurtjes, lades waren vaak scheef (gemonteerd), of zaten klem (montage?) Ze staan in een showroom en vaak vond ik de meubels er afgesleten uitzien. Wat nu als je er 2 kinderen in moet groot brengen? Na het 1e kind ziet alles er dus al niet meer uit. Afijn
    Ik vroeg me af waar jullie de kamertjes gekocht hebben en of je tevreden bent over de prijs/kwaliteit verhouding.

2. Maria1983

Maria1983 Niet meer actief

Wij hebben een kamertje van Interbaby, type Miami. Wij hebben deze gezien bij Babydump, maar vonden het vrij prijzig om een nieuwe aan te schaffen. Met 15 weken zwangerschap zijn we op marktplaats gaan kijken en daar hebben we het kamertje na de 20-wekenecho gekocht. Het kamertje is al voor 2 kinderen gebruikt en zoals het er nu naar uitziet kan het nog zeker 2 kinderen mee. Het heeft bij de vorige eigenaar bijna niet te lijden gehad en wij zijn ook altijd zuinig op onze spullen. Ik ben erg tevreden tot nu toe met het kamertje en heb er geen spijt van dat we deze gekocht hebben.

3. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Kamertje van de Babydump hier en ik ben er tevreden over.

4. proudmommy2013

proudmommy2013 Niet meer actief

Baby dump type Denver,
    In winkel lijkt het idd wat minder, maar valt echt mee
    Vergeet ook niet dan mensen vaak lomp zijn en nergens naar kijken als ze overal aan zitten

5. jumphola

jumphola Fanatiek lid

3 jan 2014
    2.188
    488
    83
    Zuid Holland
    Wij ook de kamer aangeschaft bij babydump , niks mis mee hoor.

6. Koon

Koon Niet meer actief

Wij hebben een kamer van babydump en die ziet er na 21 maanden nog uit alsof er nooit gebruik van gemaakt is. Prima kwaliteit dus.

7. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Babykoop in Utrecht, kamer van Bopita.

8. Marijcha

Marijcha Actief lid

5 mrt 2014
    454
    0
    16
    Zuid Holland
    Wij hebben het kamertje gekocht bij de Babydump, merk Interbaby Step, was vrij prijzig maar hij staat als een huis! Heel erg stevig en wij gaan er van uit dat niet alleen ons eerste kindje erin komt te liggen:)

9. Geejaw

Geejaw Lid

4 feb 2013
    95
    0
    0
    Nog iemand die de baby dump zo tegen vond vallen: wij ook!

Wij zijn geslaagd bij de Babypark. Wij zijn gevallen voor babykamer Malmo (wit)! Zijn er nog steeds blij mee! Ga zéker een keer kijken bij de Babypark; alleen al om ideeën op te doen! (Wij hebben er onze gehele baby-uitzet aangeschaft)

10. LindsayS

LindsayS Bekend lid

26 jan 2014
    798
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben ook het kamertje bij babydump gekocht, merk TWF Brussel. Was vrij eenvoudig te monteren en ziet er netjes uit. Wij hebben iig niets te klagen over de prijs/kwaliteit. In de winkel blijven showmodellen, dus wordt niet altijd netjes mee om gegaan...

11. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.756
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Vond babydump echt tegen vallen. Vooral de prijzen vonden we echt duur voor de kwaliteit.

Nu een kamertje bij van Asten gekocht. Komen ze half mei brengen dus weet nog niet hoe deze tijdens gebruik zal zijn

12. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Kamertje besteld bij Dinkey Winkey in Steenwijk. Een Bopita. Is een klein winkeltje, maar wel alles te bestellen en een stuk goedkoper dan babydump oid.

13. Miekjepiekje

Miekjepiekje Bekend lid

29 dec 2011
    696
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ikea:D ik vind de babykamers bij de babywinkels veel te duur en vind ook veel lelijk.:) dus wij hebben een bedje van Ikea en een hemnes ladekast als commode. Lekker origineel haha.

14. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Hier hebben we het kamertje gekocht bij Babypark in o.a. Gouda..

15. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Bij Van Asten in Tilburg.

16. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Wij juist een omgekeerde ervaring: Denver/Boston van de Babydump. In de winkel ge-wel-dig en toen hij hier werd geleverd kon ik wel janken. Wat een troep, slechtere kwaliteit dan de IKEA. Inmiddels staat het stevig en heeft het nog niks te lijden gehad, maar bij het monteren is er op diverse plekken wat van de toplaag af geschoten. Super jammer.

17. Lovely123

Lovely123 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.249
    228
    63
    Leiden
    Wij hebben het kamertje (Briljant wit hoogglans) gekocht bij Babypark in Gouda.
    Zeer tevreden over, het is echt super mooie kwaliteit en goed stevig materiaal.

18. Goo

Goo Bekend lid

24 jan 2013
    791
    0
    16
    Twee delen van marktplaats en een extra lade kast bij de Ikea. :)

19. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    In de winkel zijn mensen inderdaad nooit netjes op de showroom modellen, maar dat is in andere winkels ook zo en daar ervaar ik geen scheve montage of afgesleten spullen. Bij Ikea zou je dat bv eerder verwachten maar zelfs daar heb je dat niet. Ik denk dan vaak, als babydump niet netjes op hun spullen zijn, daar geen aandacht voor hebben dan zal het spul ook wel niet super zijn. Het geeft voor mij vaak een signaal af.
    Maar over het algemeen zijn mensen dus wel tevreden.

20. frommel86

frommel86 Actief lid

16 dec 2011
    483
    0
    16
    Wij hebben babykamer nostalgica met een enkel deurs kast toendertijd gekocht nieuw echt heel erg duur. Op marktplaats in de buurt gevonden voor 200 euro en hij was echt als nieuw. Gaat nu zijn tweede ronde doen en ziet er nog als nieuw uit. Mijn tip kijk dus ook eens op marktplaats. Wij hebben nu nog geen tiende van de prijs betaald voor een massief houten kinderkamer met stoere steigerhout look. ( onze smaak haha)

Deel Deze Pagina